نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

دنیاهای شلوغ LittleBigPlanet و Adventure Time با هم مخلوط می‌شوند

پس از اینکه هفته‌ی گذشته یک بازی سه‌بعدی جدید از مجموعه‌ی Adventure Time معرفی شد، سونی و کارتون نت‌ورک، به تازگی اعلام کردند که دو مجموعه LittleBigPlanet و Adventure Time با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

بسته‌ی ساخت مرحله‌ی Adventure Time برای بازی LittleBigPlanet 3 در روز چهارشنبه منتشر شد. این بسته شامل آیتم‌های مختلفی است که سونی در وبسایت رسمی پلی‌استیشن به آنها اشاره می‌کند. این آیتم‌ها عبارتند از:

  • ۱۶ ماده، ۴ وسیله، ۲۵ آیتم تزیینی و ۸۱ برچسب برای طراحی کردن
  • ۲ موسیقی اصلی (به نام‌های A Blip and a Bubble و Manlorette Party)، یک آهنگ تعاملی (Zombie Loop) و ۳ قطعه‌ی موسیقی سینمایی کوتاه (Tragedy of Jake و Level 1 و Distortion Dirge) که توسط آهنگساز مجموعه‌ی Adventure Time، تیم کیفِر ساخته شده‌اند
  • پس‌زمینه‌ی مرحله‌ی سرزمین اوو
  • یک لباس اضافی برای شخصیت فیونا

همچنین سونی ۶ لباس از شخصیت‌های Adventure Time را برای سک‌بوی‌ها عرضه کرده است. این لباس‌ها متعلق به شخصیت‌های فین، جیک، پادشاه یخی، گانتر و جغد بزرگ هستند که با قیمت ۶ دلار در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرند؛ در حالی که بسته‌ی ساخت مرحله‌ی Adventure Time تنها به ارزش ۵ دلار منتشر شده است.

سونی همچنین آواتار شخصیت‌هایی که در بالا نام برده شده‌اند را برای LittleBigPlanet 3 در شبکه‌ی پلی‌استیشن منتشر کرد. برای آگاهی از نحوه‌ی دانلود و قرار دادن آنها روی حساب کاربری خود نیز می‌توانید به وبسایت رسمی پلی‌استیشن مراجعه کنید.

در گالری زیر تصاویری از بسته‌ی ساخت مرحله‌ی Adventure Time برای بازی LittleBigPlanet 3 را مشاهده می‌کنید.

بازی سکوبازی LittleBigPlanet 3 که توسط استودیوی سومو دیجیتال ساخته شده، سال گذشته برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. این بازی توانست امتیازات نسبتا خوبی از منتقدین دریافت کند، به طوری که میانگین نمرات بازی ۷۹ از ۱۰۰ است. شماره‌های اول و دوم این مجموعه به ترتیب میانگین امتیازات ۹۵ و ۹۱ را به ثبت رسانده بودند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده