// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۸

Dragon Ball Z: Kakarot پرفروش ترین بازی ماه ژانویه 2020‌ در آمریکا شد

گروه NPD به‌تازگی گزارش فروش ماه ژانویه در آمریکا را منتشر کرده که خبر از عملکرد بسیار خوب Dragon Ball Z: Kakarot و کنسول نینتندو سوییچ می‌دهد.  

گروه تحلیل‌گر NPD، هر ماه آمار و ارقام فروش بازی‌های ویدیویی را در آمریکا منتشر می‌کند تا کاربران بتوانند عملکرد هر بازی را متوجه شوند. در ماه گذشته، بازی Dragon Ball Z: Kakarot روانه بازار شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی و گزارش‌های منتشر شده از سوی NPD، مشخص شده است که Dragon Ball Z: Kakarot لقب پرفروش‌ترین بازی ماه ژانویه در آمریکا را به خود اختصاص داده است. همچنین NPD اعلام کرده که فروش نرم افزار در ماه ژانویه ۳۱۱ میلیون دلار بوده است که خبر از کاهش ۳۱ درصدی نسبت‌به سال گذشته می‌دهد. نکته‌ی جالب این است که Dragon Ball Z: Kakarot با عملکرد بسیار خوب خود به سومین نسخه پرفروش در زمان عرضه در میان مجموعه Dragon Ball تبدیل شده است. Dragon Ball FighterZ و Dragon Ball Z: Budokai دو بازی پرفروش دیگر از مجموعه دراگون بال در زمان عرضه هستند.

در ادامه به سایر نرم‌افزارهای (بازی) پرفروش ماه‌ ژانویه هم اشاره شده است. بازی Call of Duty: Modern Warfare همچنان به‌ فروش بسیار خوب خود ادامه داده است و رتبه دوم را از‌ آن خود کرده است. این در حالی است که بازی Madden NFL 20 هم در جایگاه سوم قرار گرفته است. در بخش فروش کنسول هم نینتندو سوییچ توانسته است هم از نظر تعداد دستگاه و هم از نظر دلار خرج شده، رتبه اول را از آن خود کند. کاربران در ماه ژانویه ۱۲۹ میلیون دلار برای خرید سخت‌افزارها پرداخت کرده‌اند که خبر از کاهش ۳۵ درصدی نسبت‌به همین بازه زمانی در سال گذشته می‌دهد.

فروش کلی نرم‌افزار، سخت‌افزار و لوازم جانبی در ماه ژانویه هم ۶۷۸ میلیون دلار بوده است که نسبت‌به همین بازه زمانی در سال گذشته، ۲۶ درصد کاهش داشته است. علت این مورد را می‌توان رسیدن به انتهای نسل جاری دانست و کاربران آماده ورود به نسل بعدی کنسول‌های بازی هستند. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی پرفروش ماه ژانویه در آمریکا را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. فروش بازی‌ها هم به‌صورت دیجیتالی و هم فیزیکی درنظر گرفته شده است. البته در این فهرست یک نکته وجود دارد و آن هم این است که Super Smash Bros Ultimate، تنها بازی است که فروش دیجیتالی آن درنظر گرفته نشده است.

رتبهاسم بازی
۱Dragon Ball Z: Kakarot
۲Call of Duty: Modern Warfare
۳Madden NFL 20
۴Star Wars Jedi: Fallen Order
۵Grand Theft Auto V
۶NBA 2K20
۷Super Smash Bros. Ultimate
۸Mario Kart 8 Deluxe
۹Ring Fit Adventure
۱۰Red Dead Redemption 2


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده