نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار بازی Half-Life: Alyx اعلام شد

شرکت Valve بالاخره بیست و سوم ماه آینده میلادی (۴ فروردین ۹۹) را به عنوان تاریخ انتشار بازی جدید Half-Life معرفی کرد.

شرکت Valve که قبلاً تنها به طور کلی ماه مارس ۲۰۲۰ را برای عرضه بازی جدید Half-Life: Alyx معرفی کرده بود، امروز بالاخره تاریخ دقیق و رسمی انتشار بازی واقعیت مجازی این استودیو را اعلام کرد.

در این خبر که به صورت یک پیام بسیار ساده و از طریق اکانت توییتر Valve منتشر شد، اعلام می‌شود که بازی Half-Life: Alyx ماه آینده و در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۰ در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی بعد از Half-Life 2: Episode 2 اولین پروژه‌ای خواهد بود که Valve در دنیای مجموعه Half-Life منتشر می‌کند.

 

Half-Life: Alyx

درحالی که بسیاری از طرفداران مجموعه هف لایف نسبت به این که بازی Alyx تنها به صورت VR قابل استفاده است اظهار نارضایتی کرده بودند، افرادی که موفق به تجربه این بازی شده بودند، تنها از آن تعریف و تمجید می‌کردند. لذا به نظر می‌رسد که با وجود نظرات متفاوتی که از طرف عموم مردم درباره این بازی مطرح می‌شوند، Half-Life: Alyx ارزش هیجان‌زده شدن را دارد.

توسعه‌دهندگان این بازی علاوه بر معرفی زمان انتشار بازی Half-Life: Alyx عملاً به مدت زمانی که می‌توان بازی‌های مجموعه‌ی Half-Life را به صورت رایگان (free-to-play) از پلتفرم استیم دانلود کرد نیز اشاره داشته‌اند. اگر قبلاً از این موضوع مطلع نبودید، باید گفت که شرکت Valve درحال حاضر امکان دانلود رایگان بازی‌های مجموعه Half-Life را برای کاربران استیم فراهم کرده است. براساس اعلام قبلی این شرکت، این طرح تا زمان انتشار بازی جدید Alyx ادامه خواهد یافت. باتوجه به این که تاکنون از زمان انتشار این بازی مطلع نبودیم، این تاریخ نیز به صورت نامعلوم باقی مانده بود.حالا می‌دانیم که این طرح تا تاریخ ۲۳ مارس (۴ فروردین ۹۹) به پایان خواهد رسید. بنابراین تا تعطیلات عید سال نو فرصت دارید تا این مجموعه را به صورت رایگان تجربه کنید.

Half-Life: Alyx به صورت انحصاری در پلتفرم استیم عرضه شده و با هدست‌های واقعیت مجازی Valve Index، Oculus Rift، HTV Vive و Windows Mixed Reality قابل اجرا خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده