نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

هکرهای Red Dead Online یک اسکلت دوسر را وارد دنیای بازی کردند

هکرهای بازی Red Dead Online در اقدامی عجیب و جالب توجه، یک اسکلت زنده‌ی دوسر را به دنیای این بازی احضار کرده‌اند تا به سراغ بازیکنان می‌رود.

در این‌ اتفاق که نخستین‌بار توسط وبسایت VG247 گزارش شد، به‌نظر می‌رسد که اسکلت‌های عجیب‌و‌غریب و دوسر بیشتر به کاربران پی سی Red Dead Online حمله‌ور شده‌اند؛ البته یک مورد در پلی استیشن 4 نیز گزارش شده است. این بازیکنان با حمله‌ی ناگهانی این موجود عجیب، حسابی غافلگیر شده و صحنه‌های جالب و خنده‌داری را رقم زده‌اند. در یکی از پست‌های جالبی که در این خصوص در وبسایت Reddit منتشر شده، این اسکلت، وسط یک خیابان به یک بازیکن حمله می‌کند.

دانلود از آپارات

به‌نظر می‌رسد که این اسکلت دوسر به هیچ نحوی قابل کشتن نیست. برخی از بازیکنان تلاش کردند تا با بستن دست و پای آن، جلوی حرکات او را گرفته و این موجود سمج را مهار کنند. یکی از کاربران Reddit با نام کاربری GrubbyScrub گزارش کرده که برای ازبین‌بردن این اسکلت استفاده از دینامیت، آتش، سوزاندن آن در آتش کمپ، پرتاب کردن آن از یک پل خیلی بلند و شلیک کردن با همه‌ی سلاح‌های بازی را امتحان کرده اما به نظر می‌رسد که هیچ‌چیزی قادر به کشتن آن نیست.

اما این اسکلت‌ها از کجا آمده‌اند؟ براساس مطلبی که در یکی از فروم‌های استیم منتشر شده، مادسازهایی که مسئول انجام این کار برای Red Dead Redemption 2 هستند به احتمال زیاد در یک بالن هوایی و در ارتفاع بسیار بالایی قرار دارند که این موضوع می‌تواند ظاهر شدن این اسکلت‌ به صورت ناگهانی در ویدیوی اول را توجیه کند. ضمن این‌که این ادعا، با پست‌های اخیر شماری از کاربران ردیت که گزارش داده بودند تعدادی هکر درحال پرواز با بالن هستند همخوانی دارد.

بدون شک هکرها نباید به سرورهای Red Dead Online دسترسی داشته باشند اما حداقل این کار وحشتناک‌تر از هک‌های اخیری که تکه‌های لاشه حیوانات را به بازیکنان متصل می‌کرد نبوده است. نظر شما درباره این اتفاق عجیب چیست؟


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده