// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Bloodroots مشخص شد

استودیو Paper Cult با انتشار تریلری،‌ تاریخ انتشار بازی Bloodroots را برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ اعلام کرد.

پس از تاخیری که در انتشار بازی Bloodroots در سال ۲۰۱۹ پیش آمد، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است این بازی اکشن طی چند هفته‌ی آینده منتشر شود. شرکت Paper Cult Games با انتشار تریلری از این بازی مستقل، اعلام کرده است که در تاریخ ۲۸ ماه فوریه (۹ اسفند ماه) باید منتظر عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های پی‌ سی، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ باشیم. این بازی را می‌توانید به‌قیمت ۱۹.۹۹ دلار و برای پی‌سی به‌صورت انحصاری از فروشگاه اپیک گیمز تهیه کنید. پیش‌خرید نسخه پی‌سی بازی در اپیک گیمز شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌شود. می‌توانید تریلر بازی را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Bloodroots در سبک اکشن سرعتی و به‌صورت یک بازی مستقل ساخته شده است که شما در نقش شخصیتی به‌نام Mr. Wolf. قرار دارید و می‌توانید علاوه‌بر سلاح‌هایی که در اختیار دارید، برای کشتن دشمنان از وسایل موجود در محیط نیز استفاده کنید. برخی از این سلاح‌ها شامل شمشیر، تبر و حتی ماهی و نردبان نیز هستند! به‌طور خلاصه هرچیزی را که در سر راه خود می‌بینید، می‌توانید به‌عنوان سلاح برداشته و بر سر دشمنان بکوبید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده