// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

سونی برای خریداری Insomniac Games مبلغ ۲۲۹ میلیون دلار هزینه کرده است

در اطلاعات بایگانی شده سازمان SEC مشخص شده که سونی برای خریداری استودیو سازنده Marvel's Spider-Man یعنی اینسامنیاک گیمز، ۲۲۹ میلیون دلار هزینه کرده است.

در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که سونی، استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، خالق سری Ratchet and Clank، را خریداری کرد تا از این پس به‌عنوان استودیو انحصاری سونی مشغول بازی‌سازی شود. دراین‌میان سوالی که وجود داشت، این بود که سونی با چه هزینه‌ای اینسامنیاک گیمز را خریداری کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان فایل‌های بایگانی ارائه شده به سازمان SEC ایالت متحده سونی برای خرید این استودیو ۲۲۹ میلیون دلار هزینه کرده است. پس از فروش ۱۳.۲ میلیون نسخه‌ای Marvel's Spider-Man، این هزینه از سوی سونی عاقلانه به‌نظر می‌رسد، زیرا در آینده هم اینسامنیاک گیمز با بازی‌های خود می‌تواند برای سونی بسیار سودآور باشد. 

بااین‌‌حال هنوز مشخص نشده است که اینسامنیاک گیمز در حال ساخت چه بازی‌ای برای سونی است، اما می‌توان احتمال داد که دنباله Marvel's Spider-Man برای پلی‌ استیشن 5 در دست ساخت باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده اینسامنیاک گیمز چه بازی‌ای را برای کنسول نسل نهمی سونی توسعه می‌دهد و چه عملکردی را از خود به‌نمایش خواهد گذاشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا ابتدا شاهد دنباله اسپایدرمن خواهیم بود یا نسخه جدید Ratchet and Clank را مشاهده می‌کنیم؟ 

اینسامنیاک گیمز از سال ۱۹۹۴ کار خود را آغاز کرد و در ۱۸ سال ابتدایی، مشغول ساخت مجموعه‌هایی نظیر Spyro the Dragon، Resistance و Ratchet and Clank برای سونی شد. این در حالی است که از سال ۲۰۱۲ به‌سراغ سایر پلتفرم‌ها هم رفت و در سال ۲۰۱۴ شاهد بازی انحصاری Sunset Overdrive بودیم. بااین‌تفاسیر، اینسامنیاک گیمز بار دیگر به سونی بازگشت تا شاهد خلق بازی‌های بیشتر از سوی این استودیو برای کنسول‌های سونی باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده