// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جزئیات فصل دوم COD: Modern Warfare به‌ صورت رسمی معرفی شد

اینفینیتی وارد با انتشار تریلر فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare، جزئیات این فصل را به‌نمایش گذاشت. 

فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare از امشب در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. چندی پیش اطلاعاتی از محتویات فصل دوم فاش شده بود که به‌تازگی، اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، به‌ترتیب ناشر و سازنده کالاف دیوتی: مدرن وارفیر، تریلر رسمی فصل دوم را در اختیار کاربران قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران می‌توانند با آغاز فصل دوم، در نقشه محبوب Rust به‌تجربه‌ی بازی بپردازند. «راست» در تمامی حالت‌های ۶به۶ و همچنین حالت گان‌فایت در دسترس است. دومین نقشه‌ای که در روز اول در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد، Atlas Superstore است که شبیه‌به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار بزرگ طراحی شده است. در ادامه مشخص شده است که این نقشه تنها برای حالت‌های استاندارد بازی در دسترس است. 

Call of Duty: Modern Warfare

کاربران حالت گان‌فایت هم می‌توانند نقشه جدید Bazaar را تجربه کنند. همچنین نقشه جدیدی هم برای حالت Ground War درنظر گرفته شده است که Zhokov Boneyard نام دارد. پیش‌تر کاربران در حالت Spec-Ops با این نقشه آشنا شده بودند. جدا از موارد ذکر شده، در فصل دوم COD: Modern Warfare شاهد اضافه شدن دو سلاح جدید هستیم که Grau 5.56 و Striker 45 نام دارد؛ سلاحی که شباهت زیادی به UMP-45 دارد. از میان اپراتورهای جدید هم می‌توان به گوست، شخصیت محبوب سری مدرن وارفیر، اشاره کرد که در همان روز اول در دسترس کاربران بتل‌پس بازی است.

همچنین در طول فصل شاهد اضافه شدن محتویات دیگری هم هستیم که در تصویر بالا جزئیات آن‌ها را مشاهده می‌کنید. کاربران با پرداخت ۱۰۰۰ کالاف دیوتی پوینت می‌توانند سیزن پس فصل دوم را خریداری کنند. در ادامه هم می‌توانید تریلر رسمی مربوط به فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده