// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مجموعه Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue احتمالا برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

طبق اطلاعاتی که از وب‌سایت مایکروسافت به‌دست آمده است، احتمالا نسخه ایکس باکس وان مجموعه Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue به‌زودی منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که توسط وب‌سایت Gematsu منتشر شده است، صفحه مربوط به مجموعه Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue در وب‌سایت Microsoft برای یک لحظه کوتاه خبر از انتشار نسخه‌ی ایکس‌ باکس وان این مجموعه داده بود که فورا پاک شد. طبق این اطلاعات نسخه ایکس‌باکس وان بازی Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue قرار است در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن ماه) منتشر شود. درست همانند نسخه‌ای که از این مجموعه پیش‌تر برای پلی استیشن 4 منتشر شد، با خرید آن به بازی‌های زیر دست پیدا خواهید کرد:

  • نسخه‌ای ریمستر و HD از بازی Kingdom Hearts Dream Drop Distance
  • بازی Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep - یک اپیزود کاملا جدید که شما را به داستان بازی Kingdom Hearts 3 متصل می‌کند
  • فیلم Kingdom Hearts χ Back Cover

مجموعه Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود. این اولین باری نیست که تاریخ انتشار بازی‌های مجموعه Kingdom Hearts پیش از اعلام رسمی شرکت اسکوئر انیکس مشخص می‌شوند. در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که تتسویا نومورا، کارگردان این مجموعه، اعلام کرده بود که قادر به گفتن تاریخ انتشار بسته الحاقی Re:Mind بازی Kingdom Hearts 3 نیست؛ اما درست هفت روز بعد ویدیویی در کانال یوتیوب شرکت Square Enix منتشر شد که در آن تاریخ انتشار این DLC اعلام شده بود.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده