// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

محتویات بتل پس فصل دوم COD: Modern Warfare فاش شد

وبسایت کالاف دیوتی به اشتباه ویدیوی کوتاه از فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد که ظاهر شخصیت گوست را به‌صورت کامل فاش کرد. 

چندی پیش بود که ازطریق حساب کاربری توییتر Call of Duty، تیزر کوتاهی از فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد که در جریان آن شاهد کاراکتر گوست بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت کالاف دیوتی تصاویر و ویدیوی کوتاهی را منتشر کرد که ظاهر جدید گوست و سایر محتویات فصل دوم مدرن وارفیر را نشان می‌دهد.

البته اشاره کنم که این اطلاعات ظاهرا به اشتباه منتشر شده بودند و مدتی بعد، از روی وبسایت کالاف دیوتی حذف شدند، اما یکی از کاربران ردیت تمامی اطلاعات را ثبت و در این انجمن منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تیزر فاش شده از شخصیت گوست را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

از محتویات بتل پس فصل دوم COD: Modern Warfare می‌توان‌ به اضافه شدن دو سلاح جدید اشاره کرد. GRAU 5.56 از خانواده اسالت رایفل‌ها و Striker 45 هم از خانواده SMG، دو سلاح جدیدی هستند که در جریان فصل دوم به بازی اضافه می‌شوند. در توضیحات این دو سلاح، از GRAU به‌عنوان یک سلاح سبک اما با پتانسیل بالا برای شکار اهداف یاد شده است. این در حالی است که اعلام شده Striker 45 محدوده شلیک بالایی دارد و آسیب زیادی را هم به‌دشمنان وارد می‌کند.

Call of Duty: Modern Warfare

همانند فصل اول، بتل پس فصل دوم هم دارای ۱۰۰ سطح مختلف است که بعضی از آن‌ها رایگان هستند. بااین‌حال، کاربران می‌توانند با پرداخت ۱۰۰۰ کالاف دیوتی پوینت، بتل پس فصل دوم را خریداری کنند. همچنین یک باندل ۲۴۰۰ کالاف دیوتی پوینت هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که با خرید آن جدا از دریافت بتل پس فصل دوم، ۲۰ سطح هم ارتقا پیدا می‌کنید و از سطح ۲۱، مشغول کسب Xp می‌شوید. همچنین در طول بتل پس فصل دوم (از ابتدا تا انتها) در مجموع ۱۳۰۰ کالاف دیوتی پونیت به‌عنوان پاداش برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که با دریافت آن، می‌توانند بتل پس فصل آینده را به‌صورت رایگان خریداری کنند. 

Call of Duty: Modern Warfare

گوست یکی از اپراتورهای جدید فصل دوم کالاف دیوتی: مدرن وارفیر است که کاربران با خرید بتل پس، بلافاصله به این شخصیت دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد با رسیدن به سطح ۱۰۰ بتل پس فصل دوم، اسکین جدیدی هم برای شخصیت گوست آزاد خواهید کرد. در ادامه می‌توانید سایر تصاویر منتشر شده از فصل دوم را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را در‌این‌باره با ما در میان بگذارید.

Call of Duty: Modern Warfare

Call of Duty: Modern Warfare

Call of Duty: Modern Warfare


منبع یوروگیمر
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده