// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی جدید سازنده Mafia 3 در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد

شرکت Take-Two Interactive اعلام کرده است که بازی جدید استودیوی سازنده Mafia 3، در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

به‌تازگی بود که شرکت تیک-تو اینتراکتیو گزارش‌هایی را از میزان فروش برخی از بازی‌های خود اعلام کرد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان فروش ۲۹ میلیون نسخه‌ای بازی Red Dead Redemption 2 و فروش ۸ میلیون نسخه‌ای بازی Borderlands 3 دانست. همچنین خبری نیز مبنی‌بر طولانی بودن روند ساخت نسخه جدید بازی Bioshock در زومجی مطالعه کردید.

حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این شرکت بزرگ رسما اعلام کرده است که استودیو Hangar 13 (سازنده بازی Mafia III) قرار است در ماه‌های آینده در مورد بازی جدید خود صحبت کند و احتمالا شاهد رونمایی از آن نیز خواهیم بود. بازی مافیا 3 اگرچه در ابتدای انتشار درگیر مشکلات متعددی بود، اما توانست فروش قابل‌قبولی را ثبت کند. اگرچه هنوز صحبت در مورد بازی جدید استودیو Hangar 13 زود است، اما شاید با بازی Mafia 4 روبه‌رو شویم.

خبر دیگری نیز توسط تیک-تو اینتراکتیو منتشر شده است که مربوط به استودیو 2K Silicon Valley است. این استودیوی تازه‌ تاسیس قرار است در مورد فعالیت‌های اخیر خود، در ماه‌های آتی اطلاعاتی منتشر کند. باید صبر کرد و دید که این اطلاعات در مورد یک بازی جدید است یا پروژه‌ای که این استودیو در سر دارد.

نظر شما چیست؟ دوست دارید بازی جدید استودیو Hangar 13 و اطلاعات استودیو 2K Silicon Valley چه باشند؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده