// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۲

فروش جهانی بازی Red Dead Redemption 2 به ۲۹ میلیون نسخه رسید

پس از این‌که بازی GTA V توانست به‌ فروش جهانی ۱۲۰ میلیون نسخه‌ای برسد، حالا بازی Red Dead Redemption 2 نیز به فروش جهانی ۲۹ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است.

اخیرا شرکت بزرگ راکستار درگیر اتفاق‌های مهم و ناراحت‌کننده‌ای است که می‌توان مهم‌ترین آن‌ها را جدا شدن معاون رئیس این استودیو دانست که پیش‌تر خبر آن را در زومجی مطالعه کردید. اگرچه به‌نوعی آینده‌ی این شرکت مبهم و در پسِ پرده‌ای از ابهام قرار دارد، اما کماکان فروش قدرتمند بازی‌های Rockstar را می‌توان نقطه‌ی قوتی برای آن دانست.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس تازه‌ترین گزارش فروش که از سوی شرکت Take-Two Interactive (صاحب امتیاز راکستار) منتشر شده است، بازی Red Dead Redemption 2 توانسته است که به رکورد فروش ۲۹ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند و این آمار پس از انتشار نسخه پی سی بازی است که قطعا تاثیر به‌سزایی روی این میزان از فروش داشته است. این در حالی است که نقطه‌ی قوت دیگر راکستار یعنی بازی GTA 5 در حال حاضر بیش از ۱۲۰ میلیون نسخه به‌صورت جهانی فروش داشته است.

شرکت تیک-تو اینتراکتیو آماری نیز از میزان فروش دو بازی Borderlands 3 و بازی The Outer Worlds اعلام کرد که به ترتیب ۸ میلیون نسخه و بیش از ۲ میلیون نسخه از زمان انتشار، فروش جهانی را برای خود به ثبت رسانده‌اند. خبر دیگری نیز که این شرکت برای علاقه‌مندان مجموعه Bioshock منتشر کرد این است که نسخه جدید آن چند سال در دست ساخت خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده