// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶

رویداد کاراکتر هارلی کویین در دسترس کاربران Fortnite قرار گرفت

به مناسبت اکران فیلم Birds of Prey کاراکتر هارلی کویین در بازی Fortnite قرار گرفت تا کاربران این شخصیت را خریداری یا ازطریق چالش‌ها دریافت کنند. 

چندی پیش فیلم Birds of Prey اکران شد تا علاقه‌مندان به شخصیت هارلی کویین، بتوانند فیلم مستقل این شخصیت دوست داشتنی را تماشا کنند. جدا از این مورد، علاقه‌مندان به هارلی کویین در بازی فورتنایت هم می‌توانند از این کاراکتر استفاده کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از شایعات مختلف، بالاخره اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، به مناسبت اکران Birds of Prey رویداد جدیدی را برگزار کرده است. در جریان رویداد برگزار شده بازیکنان می‌توانند باندل کاراکتر هارلی کویین را از فروشگاه داخل فورتنایت خریداری کنند. باندل هارلی کویین شامل کاراکتر هارلی کوئین با ظاهر فیلم Suicide Squad، آیتم Punchline و Harley Hitter می‌شود. همچنین اسکین دیگری هم برای هارلی کوئین در بازی فورتنایت درنظر گرفته شده است.

بازیکنان با کامل کردن چالش‌های رویداد ذکر شده، می‌توانند اسکین Always Fantabulous هارلی کویین را آزاد کنند که مربوط‌به ظاهر این شخصیت در فیلم Birds of Prey می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران تنها تا ۲۸ بهمن ماه (۱۷ فوریه) فرصت دارند تا برای دریافت باندل و کامل کردن چالش‌های ذکر شده اقدام کنند. در گذشته شاهد کراس‌اورهای مختلفی میان فورتنایت و سایر فیلم‌های سینمایی در حال اکران بوده‌ایم که هرکدام محتویات منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار داده است. 

در ادامه می توانید تریلر مربوط به کاراکتر هارلی کویین در بازی Fortntie را از یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده