نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

عرضه‌ Astral Chain روی کنسول‌ های دیگر به نینتندو بستگی دارد

استودیو پلاتینیوم گیمز اعلام کرد که تصمیم گیری درباره‌ی انتشار بازی Astral Chain روی پلتفرم‌های دیگر برعهده‌ی نینتندو است.

طبق آخرین اخبار بازی و در طی مصاحبه‌ای با سایت VGC، آتسوشی اینابا از استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) اعلام کرد که تصمیم گیری درباره‌ی انتشار بازی Astral Chain روی کنسول‌های دیگر برعهده‌ی نینتندو است. 

این تصمیم با نینتندو است، نه ما. آن‌ها حق انتشار بازی Astral Chain را در اختیار دارند بنابراین ما خیلی اختیاری در این زمینه نداریم. البته بهتر است بازی The Wonderful 101 را استثنا در نظر بگیریم.

اشاره‌ی اینابا به بازی The Wonderful 101 از این جهت است که چند روز پیش کمپینی در سایت کیک استارتر برای عرضه‌ی این بازی روی سایر پلتفرم‌ها ایجاد شد و در کمتر از چهار ساعت به هدف خود رسید. به این معنی که کاربران باید منتظر عرضه Wonderful 101: Remastered روی کامپیوتر (ازطریق استیم)، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ باشند. 

زمانی‌که از اینابا پرسیده شد که آیا بازی Astral Chain برای استودیو سازنده‌ی خود سودآور و از لحاظ اقتصادی توجیه‌پذیر بوده است یا خیر، او پاسخ داد که نمی‌توان به‌سادگی گفت که یک بازی برای نجات یک استودیو یا شرکت کافی خواهد بود. با اینکه Astral Chain برای آن‌ها یک موفقیت بوده است، اما آن‌ها در تلاش هستند تا بهترین بازی ممکن را بسازند. 

در مورد بازی Astral Chain، بهتر است بگوییم که این یک IP است که نیمی از امتیاز آن به نام ما و نیمی دیگر در اختیار نینتندو است. از آن‌جایی که این بازی به‌تازگی منتشر شده، در حال حاضر کمی مشکل است که راجع به این موضوع [سودآوری بازی] صحبت کنیم. در کل ما امیدواریم که این بازی برای کنسول سوییچ موفقیت زیادی به همراه بیاورد و باید منتظر ماند و دید که در آینده سرنوشت این بازی چگونه رقم خواهد خورد. 

astral chain

همان‌طور که اشاره شد، خبر مهم دیگری که درمورد استودیو پلاتینیوم گیمز این هفته منتشر شد، تشکیل کمپین کیک استارتر آن‌ها برای ریمستر کردن بازی The Wonderful 101 و عرضه‌ی آن روی نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و پی سی است. از زمان تشکیل این کمپین، این بازی توانسته است تا رقم خیره کننده‌ی ۱.۳ میلیون دلار را از حمایت مردمی جمع‌آوری کند. این در حالی است که هدف اولیه این کمپین تنها ۴۹.۵۵۵ دلار بوده است. درکنار این مورد، پلاتینیوم گیمز همچنین اعلام کرده است که در صورت تمایل مایکروسافت، آن‌ها علاقه دارند تا دوباره روی بازی لغو شده‌ی Scalebound کار کنند و توسعه‌ی آن را از سر بگیرند. 

بازی Astral Chain هم‌اکنون برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید بررسی سایت زومجی از آن را ازطریق این لینک مطالعه کنید.

آیا شما نیز تمایل دارید تا بازی Astral Chain برای سایر پلتفرم‌ها منتشر شود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده