نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

فروش بازی Code Vein از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

بازی Code Vein ساخته‌ی شرکت Bandai Namco برخلاف منتقدین، با استقبال خوب بازیکنان روبرو شده است. 

طبق آخرین اخبار بازی، بازی خون آشام محور و نقش آفرینی شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، یعنی بازی Code Vein، موفق شده تا بیش از یک میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته باشد. این خبر در حساب کاربری رسمی توییتر باندای نامکو منتشر شد و در آن علاوه‌بر اعلام میزان فروش، این شرکت صمیمانه از طرفداران بازی برای حمایت از آن تقدیر و تشکر کرد. 

رسیدن به این میزان از فروش برای بازی Code Vein کمی شوکه کننده است؛ چرا که این بازی در زمان عرضه با استقبال سرد منتقدان روبرو شد و نتوانست آن چنان که باید و شاید نظر آن‌ها را به خود جلب کند. بااین حال، به‌نظر می‌رسد که باندای نامکو با ترکیب گرافیک انیمه گونه و گیم‌پلی مشابه با سری دارک سولز، توانسته است تا طرفداران زیادی را برای بازی جدید خود دست و پا کند که این موضوع از تعریف و تمجید‌های طرفداران این بازی در توییتر نیز کاملا مشهود است. 

بازی Code Vain همان‌طور که اشاره شد یک بازی نقش آفرینی با المان‌های مشابه با سری دارک سولز است که در آن بازیکن با ساخت یک انتقام‌جو (در واقع یک خون آشام) و انتخاب سلاح‌های خود از میان انبوه سلاح‌های موجود در بازی، به جنگ دشمنان بسیار قدرتمند در دنیایی پسا آخرالزمانی و جهان باز می‌رود. در این بازی یک همراه نیز وجود خواهد داشت که می‌تواند هوش مصنوعی آن را هدایت بکند یا از طریق کو-آپ آنلاین، هدایت آن بر عهده شخص دیگری باشد. 

Code Vein

اگر شما سیزن پس بازی Code Vein با تهیه کرده‌اید، بد نیست بدانید که باندای نامکو به‌زودی اولین محتوای مربوط به آن را با نام Hellfire Knight عرضه خواهد کرد که در این بسته‌ی الحاقی، شاهد داستان فرعی، محیط و همچنین آیتم‌های جدیدی برای شخصیت اصلی بازی خواهیم بود. این بسته الحاقی تنها گام نخست از برنامه‌ی باندای نامکو برای سیزن پس Code Vein خواهد بود و قرار است تا دو بسته‌ی الحاقی دیگر نیز برای بازی به‌زودی معرفی شوند و همه‌ی این محتویات برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده‌اند، اما از تاریخ دقیق انتشار آن‌ها فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست. با پرداخت و خرید سیزن‌پس بازی می‌توانید به هر سه بسته‌ی الحاقی یاد شده دسترسی داشته باشید. 

بازی Code Vein هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. در بررسی سایت زومجی از این بازی آمده است که: 

Code Vein، جدیدترین ساخته باندای نامکو، یک بازی خاص برای علاقه‌مندان به بازی‌های انیمه‌ای و همچنین چالش‌برانگیز است که نقاط قوت مختلفی در داستان، گیم‌پلی و موسیقی دارد. این در حالی است که وجود مشکلات متعدد در گیم‌پلی نظیر هوش‌مصنوعی بسیار بد و طراحی نامناسب دشمنان، سبب شده تا نتواند با تمام پتانسیل خود، تجربه‌ی خوبی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را راجع به بازی Code Vein و فروش خوب آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از تجربه‌ی خود از این بازی به ما بگویید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده