// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

کارگردان توسعه مجموعه Halo به ویدیو فاش شده از Halo Infinite واکنش نشان داد

فرانک اوکانر، کارگردان توسعه مجموعه Halo، به‌تازگی اعلام کرده است که ویدیو فاش شده از گیم‌پلی Halo Infinite، یک محتوای ضروری و مهم نبوده است.

بازی Halo Infinite یکی از بازی‌های روز عرضه ایکس‌باکس سری ایکس به‌حساب می‌آید و تابه‌امروز، تریلری از گیم‌پلی آن به‌نمایش در نیامده است و استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، تنها یک تریلر سینمایی داستانی را به‌نمایش گذاشته است. چندی پیش یک ویدیو بسیار کوتاه منتشر شد که ظاهر گیم‌پلی بازی را نشان می‌‌داد. ویدیو منتشر شده از روی نمایشگر با دوربین موبایل ثبت شده بود و آن‌چنان مورد خاصی را به‌نمایش نگذاشته بود. 

بااین‌حال، فرانک اوکانر، کارگردان توسعه مجموعه Halo، به‌تازگی به توییت حاوی ویدیو فاش شده واکنش نشان داده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، فرانک اوکانر در جواب به این توییت گفته است:

شما می‌دانید که ما ویدیوهای این مدلی را به‌عنوان ویدیوهای فاش شده تصادفی پاک می‌کنیم؟ (خدا رو شکر 4K نبوده است). جعبه‌ی خاکستری که به آن نگاه می‌کنید، محتوای خاص و ضروری را از بازی هیلو اینفینیت نشان نمی‌دهد. بعضی وقت‌ها تیم سازنده محیط‌های مختلف را آزمایش می‌کند و بعضی وقت‌ها هم نمونه‌های موجود روی Halo 5 را مورد آزمایش قرار می‌دهیم. این در حالی است که در مواردی هم شاهد محتویاتی از سوی تیم سازنده هستیم که تصمیم می‌گیریم آن‌ها را در بازی اصلی قرار ندهیم، زیرا مورد خاص و ضروری نیست.

در ویدیو پنج ثانیه‌ای که تنها روی یک مورد تمرکز کرده است، به‌نظر می‌رسید که مستر چیف از یک قلاب استفاده می‌کند. حال فرانک اوکانر با صحبت‌های خود اعلام کرده است که این محتویات مربوط‌به نسخه اصلی نیستند و در Halo Infinite شاهد آن نخواهیم بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر تریلر گیم‌پلی رسمی بازی از سوی تیم سازنده باشیم تا ببینیم مسترچیف در این نسخه چه ویژگی‌هایی دارد. بازی Halo Infinite برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده