// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اهدای درآمد ۱.۶ میلیون دلاری از بسته جدید COD: Modern Warfare برای مهار آتش‌سوزی استرالیا

در کمپین خیریه‌ای که در بازی Call Of Duty: Modern Warfare راه‌اندازی شده، مبلغ ۱.۶ میلیون دلار برای کمک به بحران آتش‌‌سوزی استرالیا جمع‌آوری شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در کمپین خیریه‌ای که به‌واسطه‌ی خرید آیتم‌های داخل بازی Call Of Duty: Modern Warfare به‌تازگی به پایان رسیده است، مبلغ ۱.۶ میلیون دلار برای کمک به بحران آتش‌سوزی در کشور استرالیا جمع‌آوری شده است. شرکت اکتیویژن اعلام کرده که این مبلغ به‌واسطه‌ی فروش بسته Outback Relief به‌دست آمده است که آیتم‌های متعددی در آن وجود دارد و به مؤسسه خیریه Direct Relief تحویل داده شده است. این گروه در حال حاضر مبلغ جمع‌آوری شده را صرف خرید اقلام پزشکی و حیاتی می‌کند و در سراسر کشور استرالیا به دست نیازمندان می‌رساند. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های یکی از افراد شرکت Activision را مطالعه کنید:

طرفداران و بازیکنان Call Of Duty: Modern Warfare در سراسر دنیا گرد هم جمع شدند تا کمکی به حل بحران آتش‌سوزی کشور استرالیا کنند. ما افتخار می‌کنیم که با استفاده از بسته Outback Relief توانستیم پولی را برای کمک به این افراد جمع‌آوری کنیم. از تک‌تک افرادی که در جمع‌آوری این پول سهیم بودند تشکر می‌کنیم و تمام تلاش ما این است که این مبلغ در راه مناسب هزینه شود.

همچنین در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های یکی از افراد مؤسسه Direct Relief را مطالعه می‌کنید:

این اقدام سخاوتمندانه که از سوی شرکت اکتیویژن انجام و توسط بازیکنان بخشنده‌ی این بازی تکمیل شد، بسیار قابل ستایش است و ما از تک‌تک افراد کمال تشکر را داریم. مهم‌تر از هر چیزی پشتیبانی جامعه بازیکنان این بازی است که باعث شد ما بتوانیم کمک‌های آن‌ها را به‌طور مستقیم به‌دست نیازمندان در بحران آتش‌سوزی استرالیا برسانیم.

این بسته که تقریبا به‌قیمت ۱۸ دلار فروخته می‌شود، شامل یک کاراکتر، بلوپرینت برای سلاح تک‌تیرانداز، آویز (چارم) کوالا برای اسلحه و محتویات دیگری است که البته می‌توان آن را با پرداخت ۱۸۰۰ کالاف دیوتی پوینت نیز تهیه کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده