نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

استودیو بانجی در حال ساخت یک بازی جدید با شخصیت‌های دوست داشتنی است

استودیو بانجی، سازنده‌ی سری بازی Destiny در حال کار روی پروژه‌ای کاملا جدید، با شخصیت‌هایی شاد و عجیب و غریب است.

استودیو بانجی (Bungie) سال گذشته از شرکت اکتیویژن (Activision) جدا شد و هم‌اکنون کنترل کامل مجموعه‌ بازی Destiny را بر عهده دارد. به همین علت، این بازی‌ قرار است تا بخش مهمی از آینده‌ی این استودیوی دوست داشتنی را تشکیل دهد و بانجی برای ادامه‌ی این مجموعه برنامه‌های زیادی را در سر می‌پروراند. بااین حال، به‌نظر می‌رسد که Destiny تنها برنامه‌ی این استودیو برای آینده نیست و چندی پیش آن‌ها از علاقه‌ی خود به معرفی و ساخت IP‌های جدید صحبت کردند. حال طبق آخرین اخبار بازی و بنابر فهرستی از نیازمندی‌های استخدام بانجی، اطلاعاتی از باز‌ی‌های جدید در حال ساخت این استودیو منتشر شده است. 

در این آگهی استخدام که برای جذب کارگردان هنری منتشر شده است، از یک IP جدید که توسط بانجی در حال ساخت است، یاد شده و با این‌که اطلاعات دقیقی را از آن به ما نمی‌دهد، اما شامل جزئیات جالبی درباره‌ی جنبه‌ی زیبایی‌شناسی بازی می‌شود. در این آگهی گفته شده که بازی جدید استودیو بانجی شامل لحظه‌های کمدی همراه با شخصیت‌های شاد و عجیب و غریب است. این لیست همچنین بیان می‌کند که بازی‌ دارای افکت‌هایی واقع گرایانه است و افراد متقاضی استخدام نیز باید سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی بازی‌های رقابتی داشته باشند که این مورد به احتمال زیاد وجود بخش چندنفره در بازی را تایید می‌کند؛ هر چند که از بانجی انتظار دیگری نمی‌رود. 

Destiny 2

در هر صورت، احتمالا زمان زیادی تا آمادگی استودیو بانجی برای معرفی کامل از این بازی جدید باقی مانده است؛ چرا که به‌طور واضح این بازی در مراحل اولیه توسعه‌ی خود به سر می‌برد. بااین حال، آگهی استخدام شامل اطلاعات جذابی از بازی بوده و تقریبا ما را با آن‌چه که انتظارمان را می‌کشد، آشنا می‌کند. کمدی، شخصیت‌های شاد و عجیب غریب و همچنین بخش چند نفره تا به این‌جای کار از بخش‌های اصلی بازی جدید این استودیو محسوب می‌شوند که البته این ویژگی‌ها بی‌شباهت به ویژگی‌های بازی محبوب این روز‌های صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی فورتنایت نیستند. البته که با یک آگهی استخدام و چند کلمه‌ی کلیدی که از آن استخراج شده، نمی‌توان بازی را قضاوت کرد و آن را با بازی دیگری مقایسه کرد، در هر حال باید تا انتشار اطلاعات رسمی از سوی بانجی منتظر ماند و دید که دستپخت جدید این استودیو چگونه قرار است طرفداران را راضی نگه دارد. 

نظر شما راجع به ساخت یک بازی جدید توسط استودیو بانجی چیست؟ آیا یک بازی چند نفره با محوریت شخصیت‌های عجیب و غریب برای شما هیجان انگیز به‌نظر می‌رسد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده