نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بازگشت Mushi و Ohaiyo با تیم Team IO به رقابت‌های Dota 2

دو بازیکن افسانه‌ای منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا باری دیگر با تشکیل تیم جدیدی به عرصه‌ی رقابت‌های Dota 2 بازگشتند.

حال که مسابقات WePlay! Bukovel Minor و DreamLeague Season 13 Major به اتمام رسیده است، بازیکنانِ سراسر جهان برای سومین رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 آماده می‌شوند. مرحله‌ی مقدماتی مسابقات SL ImbaTV Minor Season 3 و ESL One Los Angeles Major در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۵ بهمن (۹ تا ۱۴ فوریه) برگزار خواهد شد. روز گذشته ترکیب تیم‌های T1 و Ninjas in Pyjamas نهایی شد و حالا در تازه‌ترین اخبارِ مسابقات مطلع شدیم که تیم جدیدی در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا تشکیل شده است که بازیکنانِ برجسته و بزرگی نظیر چای “Mushi” یی فانگ و کو “Ohaiyo” چونگ سین در فهرست بازیکنانِ آن دیده می‌شوند.

کو “Ohaiyo” چونگ سین

این دو بازیکنِ افسانه‌ای برای تشکیلِ تیم Team IO به رایان جی “Raging Potato” کی، کالوین کنگ “Meracle” جیان وِن و بنهور “Nayeon” لوییس ملحق می‌شوند. با نگاهی گذرا به ترکیب Team IO می‌توان گفت که آن‌ها هر آنچه برای موفقیت نیاز است، در اختیار دارند. بااین‌حال باید ببینیم که آیا این تیم توان ایستادگی مقابل تیم‌های برتر منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا را خواهد داشت یا به‌سادگی برابر آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آورد. هر چه باشد تیم‌های TNC Predator و Fnatic درحال‌حاضر بسیار قدرتمند هستند و شکست آن‌ها به این راحتی‌ها امکان‌پذیر نیست. شایان ذکر است که رایان جی کی، چای یی فانگ، کو چونگ سین، کالوین کنگ جیان وِن و بنهور لوییس به ترتیب در پُست یک تا پنج Team IO بازی می‌کنند.

بازیکنِ کری Team IO سابقه‌ی بازی در کنار Mushi و Ohayio در تیم Brothers United را دارد. متاسفانه، تیم «برادرز یوناتد» پس از ناکامی در راه‌یابی به مسابقات Leipzig Major منحل شد. به‌هرشکل، تماشای اینکه این تیم تازه در رقابت‌های آتی چگونه عمل خواهد کرد، جالب خواهد بود. پُرواضح است که تقابل آن‌ها با تیم‌های قدرتمند مناطقِ مختلف، خصوصاً منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا که درحال‌حاضر به‌عنوانِ یکی از بهترین مناطقِ حاضر در رقابت‌ها شناخته می‌شود، کار ساده‌ای نیست. جای تعجبی ندارد که کمپانی ولو (Valve) برای تیم‌های منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا سه سهمیه برای راه‌یابی به مسابقات ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس در نظر گرفته است و منطقه‌ی آمریکای شمالی تنها دو سهمیه دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 به «صفحه‌ی اختصاصی» آن مراجعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده