نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

پلاتینیوم گیمز احتمالاً درحال راه‌اندازی کمپین کیک استارتر بازی Wonderful 101 است

براساس گزارشات منتشر شده، احتمالاً پلاتینیوم گیمز هفته آینده به صورت رسمی خبر آغاز کمپین کیک استارتر بازی Wonderful 101 را برای انتشار روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ اعلام می‌کند.

باتوجه‌به شایعات جدیدی که مبنی‌بر انتشار مجدد بازی Wonderful 101 برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ مطرح شده است، به نظر می‌رسد که پلاتینیوم‌گیمز قصد دارد تا شانس مجددی را برای این بازی درنظر بگیرد. براساس گزارش ویدیویی کانال GameXplain، شایعه‌ی انتشار مجدد پورت بازی قدیمی Wii U برای کنسول‌های نسل فعلی، بین رسانه‌های مختلف دست‎به‌دست می‌شود. این فرضیه، اولین‌بار توسط لیام رابرتسون (Liam Robertson) از وبسایت Eurogamer مطرح شد.

براساس ادعای رابرتسون، شرکت پلاتینیوم‌گیمز به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Wonderful 101، ایده‌ی انتشار پورت این بازی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ را به ناشران متعددی ارائه کرده اما هیچ‌یک از این شرکت‌ها برای این منظور ابراز علاقه نکرده‌اند. ازاین‌رو، این شرکت تصمیم گرفته تا با برگزاری کمپین کیک استارتر این بازی، بودجه و سرمایه‌ی مورد نیاز برای انتشار پورت این بازی روی پلتفرم‌های جدید را جذب کند.

یکی دیگر از اخباری که موجب قوت بخشیدن به این ادعا می‌شود، توییت جدیدی است که توسط شرکت پلاتینیو‌گیمز منتشر شده و تصویری از هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) کارگردان بازی Wonderful 101 (همچنین Bayonetta، Okami و Devil May Cry) در آن وجود دارد. شما می‌توانید زمان 1:01 را روی نمایشگر  کامپیوتری که پشت سر کامیا قرار دارد مشاهده کنید و همچنین یک کنسول نینتندو سوییچ هم در عکس دیده می‌شود.

Wonderful 101

درشرایطی‌که هیچ‌یک از این شایعات هنوز به تأیید پلاتینیوم گیمز نرسیده است، رابرتسون، تاریخ دوشنبه، سوم فوریه را زمان اعلام رسمی این خبر معرفی می‌کند. بازی اکشن و ماجراجویانه Wonderful 101 در سال ۲۰۱۳ برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد. بازیکنان در این بازی باید در مراحل مختلف آن به ماجراجویی و نجات شهروندان پرداخته و آن‌ها را به تیم ابرقهرمانان خود ملحق کنند. با اضافه شدن اعضای بیشتر به این‌مبارزه، بازیکنان قادر به استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فردی به نام «Unite Morphs» خواهند شد. این قابلیت‌ها، امکان تبدیل شدن به چیزهای مختلف و مبارزه علیه دشمنان را برای شما فراهم می‌کنند.

پلاتینیوم‌گیمز، سال گذشته و بعد از انتشار بازی انحصاری Astral Chain برای کنسول نینتندوسوییچ، پروژه‌ی ساخت بازی Bayonetta 3 برای این کنسول را کلید زد. براساس برنامه‌های از پیش تعیین شده‌ی این شرکت، این بازی امسال منتشر خواهد شد.

Wonderful 101 یکی از بازی‌هایی است که انتشار پورت آن برای کنسول نینتندوسوییچ، می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. لطفاً نظرات خود را دراین خصوص با زومجی درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده