// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

جزئیات تازه‌ای از گیم‌پلی بازی Elden Ring فاش شد

یکی از کاربران ردیت به‌تازگی شایعاتی را از Elden Ring منتشر کرده است که جزئياتی را از محیط‌ها و دشمنان بازی در دسترس قرار می‌دهد.

در گذشته شایعاتی منتشر شده بود ازاینکه بازی Elden Ring، در رویداد Taipai Game Show حضور خواهد داشت. این در حالی است که رویداد ذکر شده به هفته دوم فوریه موکول شد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی فاش شده است. 

یکی از کاربران ردیت به‌تازگی شایعاتی را از الدن رینگ منتشر کرده است که اطلاعاتی را از مناظر و محیط‌های بازی و همچنین دشمنان، در دسترس قرار می‌دهد. Elden Ring محصولی است که برای خلق محیط‌ها و مناظر آن از اسکاتلند الهام گرفته شده است. همچنین هدیتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ، در گذشته اعلام کرده بود که برای خلق بازی خود، از فامیتو اوئدا و کارهای او الهام گرفته است. این کاربر در توضیحات خود نوشته است:

از نظر وسعت سرزمین‌ها و محیط‌های بازی، الدن رینگ بیشتر شبیه‌به کارهای اوئدا است تا سایر بازی‌های ویدیویی (حداقل بازی‌هایی که توسط فرام سافتور ساخته نشده‌اند). ازاین‌رو بازی فقط دارای محیط‌های بسیار بزرگ نیست، بلکه شاهد تغییراتی در ساختار محیط‌ها و همچنین انتقال مدام بازیکن بین محیط‌های باز و بسته مثل قلعه‌ها، خرابه‌ها و موارد مشابه هستیم. زمانی‌که من [کاربر مورد نظر در ردیت] در پست اصلی E3 به اسکاتلند اشاره کردم، منظورم مناظر بازی بود نه استفاده و الهام از کشورهایی مثل سلتیک یا زبان گائلیک مردم اسکاتلند. مناظر اسکاتلند، موردی است که FromSoftware از آن برای بازی Elden Ring الهام گرفته است. ازاین‌رو شاهد محیط‌های فانتزی بسیاری خواهیم بود.

 کاربر مورد نظر در ادامه اعلام کرده است که دشمنان و جهان بازی، پویاتر از سایر ساخته‌های فرام‌سافتور خواهد بود. دشمنان باتوجه‌به موارد مختلف از جمله روز یا شب بودن بازی، عملکرد متفاوتی را از خود به‌نمایش می‌گذارند. کاربر ردیت در ادامه صحبت‌های خود افزود:

شاید در طول سفر کردن خود، موارد جالبی را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که برای گشت‌وگذار بیشتر داخل خرابه‌ها یا غارهای بازی شوید. زمانی‌که خارج می‌شوید، متوجه خواهید شد که مناطق و محیط‌ها تاریک‌تر از زمانی هستند که وارد شده‌اید و دشمنانی که قبلا در این نقطه قرار داشتند، دیگر حضور ندارند، اما سایر موارد در جای خود قرار دارند. بعضی وقت‌ها می‌توانید از این موارد به‌عنوان یک مزیت استفاده کنید و در بعضی از شرایط خطرات را به جان بخرید.

بااین‌تفاسیر بگویم که تمامی اطلاعات منتشر شده، در حد شایعه هستند و تا انتشار اطلاعات رسمی از سوی تیم سازنده باید منتظر بمانیم. رویداد Taipai Game Show در تاریخ ۱۷ بهمن ماه (۶ فوریه) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه (۹ فوریه) هم ادامه دارد. ازاین‌رو انتظار می‌رود در این رویداد شاهد انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring باشیم. همچنین شایعات دیگری هم از این بازی به‌گوش می‌رسد که الدن رینگ در تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا الدن رینگ که با همکاری فرام‌سافتور و جورج آر.آر. مارتین در دست توسعه است، در رویداد ذکر شده به‌نمایش گذاشته می‌شود؟


منبع Express
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده