نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تیم Ninjas in Pyjamas رشته Dota 2 تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد

تیم Ninjas in Pyjamas رشته‌ی Dota 2 نهایتاً اعلام کرد که چه بازیکنانی جای مالته وینتر و نیکو لوپز را در ترکیب می‌گیرند.

تیم Ninjas in Pyjamas یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در رقابت‌های Dota Pro Circuit فصل گذشته بود، اما در مسابقات اینترنشنال ۹ نتوانست پایش را فراتر از مرحله‌ی گروهی بگذارد و با دریافت جایزه‌ی ۸۵ هزار و ۸۲۵ دلاری از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شد. این نتیجه باعث شد تا پیتر “ppd” دگر، کاپیتان تیم تصمیم به بازسازی ترکیب از پایه بگیرد. به‌هرشکل، ترکیب تازه‌ی Ninjas in Pyjamas نیز نتوانست در فصل جاری بازی Dota 2 موفقیت‌های زیادی کسب کند و با چالش‌های بسیاری در رقابت‌ها مواجه شد. این مسئله نتیجه‌ای جز جدایی نیکو “Gunnar” لوپز و مالته “Biver” وینتر از ترکیب تیم نداشت که آن‌ها را برای یافتن دو بازیکنِ جایگزین تا پیش از شروع مرحله‌ی مقدماتی سومین ماینور/میجورِ این فصل در شرایط دشواری قرار داد. حالا طبقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، تیم Ninjas in Pyjamas از فهرست بازیکنانِ خود پس از تغییراتِ اخیر رونمایی کرده است. این تیم با انتشارِ توییت جدیدی در این‌باره اظهار داشت:

ترکیب تیم ما برای شرکت در مرحله‌ی مقدماتی رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit آتی و مسابقات WePlay! Dota 2 Tug of War: Mad Moon به این شکل است: Daxak ،TANNER ،Lelis ،Universe و ppd.

براساس این اطلاعیه، رودریگو “lelis” سانتوس و نیکیتا “Daxak” کوزمین بازیکنان جایگزین تیم Ninjas in Pyjamas در ادامه‌ی فصل خواهند بود. سانتوس در مسابقات DreamLeague Season 13 Major به‌عنوانِ بازیکن جایگزین برای تیم beastcoast بازی کرد و کوزمین تا چند هفته‌ی پیش زیر سایه‌ی تیم Winstrike به رقابت می‌پرداخت. درحال‌حاضر نیکیتا کوزمین، جیسون “TANNER” کانر ویدون، رودریگو سانتوس، ساحیل "Universe" آرورا و پیتر دگر به ترتیب در پست یک تا پنج Ninjas in Pyjamas بازی می‌کنند. مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ESL One Los Angeles Major اولین چالش بزرگی است که این تیم با آن روبه‌رو می‌شود و پس از آن شاهدِ رقابتِ آن‌ها در مسابقات WePlay! Tug of War: Mad Moon خواهیم بود.

مرحله‌ی مقدماتی سومین رویدادهای ماینور/میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ در تاریخ ۲۰ تا ۲۵ بهمن (۹ تا ۱۴ فوریه) در شش منطقه‌ی آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، چین، CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع، اروپا و جنوب‌شرقی آسیا برگزار می‌شود و در بازه‌ی زمانی ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند (۱۹ تا ۲۳ فوریه) نیز شاهدِ پیگیری مسابقات WePlay! Tug of War: Mad Moon خواهیم بود که تیم‌های قدرتمندی نظیرِ Team Secret و Natus Vincere را برای کسب جایزه‌ی ۱۳۰ هزار دلاری جایگاه نخست مقابلِ هم قرار می‌دهد. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده