// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

نام رسمی بازی موبایل Kingdom Hearts Project Xehanort مشخص شد

چندی مشخص شد که Dark Road، نام رسمی بازی موبایل Kingdom Hearts Project Xehanort است که در بهار ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

مدتی است که اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرده است که نسخه موبایل Kingdom Hearts در دست توسعه است و با اسم رمز Project Xehanort معرفی شد. پس از حدس و گمان‌های مختلف در مورد اسم رسمی و داستان بازی، بالاخره حساب کاربری رسمی بازی اسم بازی موبایل Kingdom Hearts را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، Kingdom Hearts: Dark Road نام بازی موبایلی است که توسط اسکوئر انیکس معرفی شده بود. همچنین این بازی در تاریخ نامشخصی از بهار ۲۰۲۰، برای اندروید، iOS و دستگاه‌های آمازون عرضه می‌شود. در جریان Dark Road، بازیکنان در نقش Xehanort جوان قرار می‌گیرند و نحوه تبدیل شدن او به شخصیت شرور اصلی این سری را مشاهده خواهند کرد. در انتها، حساب کاربری توییتر Kingdom Hearts: Dark Road اعلام کرده است که در اواسط فوریه (اواخر بهمن ماه) اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از رونمایی اسم Kingdom Hearts: Dark Road را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. کاربران Kingdom Hearts III هم هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Re:Mind را تجربه و با کاراکترهای قدیمی این مجموعه از جمله شخصیت‌های فاینال فانتزی دیدار کنند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده