نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

بازی Dead Island 2 تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

ظاهرا استودیو یاگِر، سازنده بازی Spec Ops برای ساخت Dead Island 2 قدم بلندی برداشته و برای «پیش‌ بردن مرزها بازی نسبت به نسخه قبلی» عرضه Dead Island 2 را تا سال ۲۰۱۶ به تعویق انداخته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس صحبت‌های یاگر، هدف آن‌ها برای تولید Dead Island 2 بسیار بزرگ است و برای رسیدن به این هدف و ارائه یک بازی که طرفداران انتظار آن را دارند، تیم آن‌ها به زمان بیشتری برای تولید بازی نیاز دارد:

ما برای ساخت Dead Island 2 هدف بزرگی برای خود تعیین کردیم و هدف ما این بود که مرزهای نسخه جدید را نسبت به نسخه قبلی پیش ببریم. Dead Island 2 معجونی از خصوصیات موردعلاقه طرفداران ما نسبت به Dead Island، شخصیت‌های فراوان برای بازی کردن، بخش Co-op، تبدیل کردن فضایی مانند بهشت به یک سلاخ‌خانه‌ از جنس زامبی و بازی‌ای که محتویات اضافی و خصوصیات جدیدی در زمینه مبارزات نسبت به نسخه قبلی دارد است.

ما بارها بازی را بررسی کردیم و متوجه شدیم هنوز به هدفی که برای خود مشخص کردیم نرسیدیم. بنابراین عرضه Dead Island 2 را تا سال ۲۰۱۶ به تعویق انداختیم.

یاگر اعلام کرد هدف ابتدایی آن‌ها عرضه Dead Island 2 در بهار سال ۲۰۱۵ بود، اما برای پیش بردن مرزهای بازی و عرضه یک بازی بهتر این تاخیر لازم بوده است.

اوایل ماه گذشته شایعاتی مبنی بر تاخیر در عرضه Dead Island 2 تا ماه سپتامبر (تابستان) منتشر شد. در E3 2014 بود که اعلام شد بهار سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه Dead Island 2 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خواهیم بود.

Dead Island 2 ... Hello

Dead Island 2 ابتدا قرار بود توسط استودیو تِک‌لَند، خالق این بازی ساخته شود، اما به جای تولید این بازی اعضای تِک‌لَند تولید بازی Dying Light را آغاز کردند. ظاهرا انجام این کار تصمیم درستی بوده و همان‌طور که در ماه اسفند سال گذشته اعلام شد، تا آن زمان حدود ۲.۳ میلیون نفر این بازی را تجربه کردند.

زمانی که به عرضه Dead Island 2 نزدیک شویم، نسخه‌ی آزمایشی  این بازی یک ماه زودتر برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و پس از آن دارندگان رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان می‌توانند این نسخه را تجربه کنند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده