نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵

بازی های رایگان ماه فوریه پلی استیشن پلاس مشخص شدند

سونی سه بازی The Sims 4 ،Firewall Zero Hour و Bioshock: The Collection را به‌عنوان آثار رایگان ماه فوریه دارندگان اکانت پلی استیشن پلاس، در دسترس قرار خواهد داد.

به‌رسم هر ماه، سونی در جریان آخرین اخبار بازی و تا قبل از آغاز ماه جدید میلادی فهرست بازی‌های رایگان دارندگان اشتراک پلاس را مشخص کرده است. مثل ماه گذشته که سونی یک سه‌گانه‌ی بزرگ و تحسین‌شده که سری آنچارتد بود را به‌رایگان در دسترس گیمرها قرار داد، این‌بار هم یک‌ سه‌گانه‌ی فوق‌العاده تحسین‌شده و مهم را داریم و آن اثری نیست جز BioShock: The Collection. از طریق این بازی می‌توانید به‌هر سه‌ نسخه‌ی منتشر شده از سری بازی‌های «بایوشاک» و تمامی محتویات الحاقی داستانی/غیرداستانی آن‌ها دسترسی داشته باشید. سه‌گانه‌ی بایوشاک بدون ذره‌ای شک از بهترین بازی‌هایی است که طی ۲۰ سال اخیر شاهد انتشارشان بودیم. ترکیب داستان عمیق و سنگین با گرافیک خاص، گیم‌پلی اکشن/اول‌شخص نوآور و سرگرم‌کننده همراه با صداگذاری/موسیقی فوق‌العاده و اتمسفریک این ۳ بازی، هر یک از آن‌ها را در ویترین آثار ماندگار هنر هشتم قرار داده است. اگر هنوز سراغ تجربه‌ی سری بایوشاک، ساخته‌های تحسین‌شده‌ی کن لوین نرفته‌اید، بدون ذره‌ای درنگ BioShock: The Collection را تجربه کنید.

همراه با بایوشاک کالکشن، ۲ بازی دیگر یعنی The Sims 4 و Firewall Zero Hour نیز از طریق بازی‌های رایگان ماه فوریه‌ی پلاس در دسترس دارندگان این اشتراک قرار می‌گیرند. «سیمز 4» چهارمین قسمت از سری بازی‌های شبیه‌ساز زندگی استودیو EA Maxis است و Firewall Zero Hour نیز یک تجربه‌ی شوتر تاکتیکی VR را برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد. با شروع ماه فوریه و در صورت داشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس کنسول پلی استیشن 4، این سه بازی را می‌توانید تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌تیزری که سونی برای اعلام این خبر آماده کرده است جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده