نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

تیم OG رشته Dota 2 از پیوستن Sumail به ترکیب خبر داد

سید سومیل حسن، یکی از بهترین بازیکنان خط میانی دنیا با امضای قراردادی به تیم افسانه‌ای OG ملحق شد.

دیروز روزی بود که طرفدارانِ Dota 2 نهایتاً موفق به تماشای مستند شگفت‌انگیزِ True Sight مسابقات اینترنشنال ۹ شدند. این مستند به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده بود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که تماشای آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. گذشته از آن، شاهد انتشار اطلاعیه‌ی منحصربه‌فردی بودیم که همه‌ی هواداران تیمِ قهرمانِ دو دوره از مسابقات اینترنشنال را به وجد آورد. مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، سید سومیل “Sumail” حسن، بازیکن افسانه‌ای سابق تیم Evil Geniuses با امضای قراردادی به تیم OG پیوست. این مورد خصوصاً پس از اینکه آناتان “ana”  فَم اعلام کرد که در مسابقات اینترنشنال ۱۰ شرکت نمی‌کند، چندان دور از انتظار نبود. بااین‌حال، موردی که باعث غافل‌گیری همه‌ی طرفداران تیم OG شد، اطلاعیه‌ی پیوستن سومیل به ترکیب بود.

با این تغییرات، سومیل برای پیروزی در مسابقات اینترنشنال آتی به توپیاس “Topson” تاویتساینِن و یوهان “n0tail” سانستین کمک می‌کند. بااین‌وجود، همچنان باید منتظر باشیم و ببینیم که تیم OG دو جای خالی دیگرِ ترکیب را با چه بازیکنانی پُر می‌کند. شایعاتی از پیوستن ییک “MidOne” نای ژنگ، بازیکن سابقِ Team Secret به تیم OG به گوش می‌رسد که با پیوستن سومیل به ترکیب چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد. افزون‌بر این شایعاتی وجود دارد که می‌گوید یوهان سانستین پس از فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازنشسته خواهد شد. بااین‌حال، تا زمان اعلام رسمی نمی‌توان در این‌باره نظر داد.

تیم OG پیش‌ازاین با انتشار توییتی تایید کرد که در مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس یا سومین رویداد میجورِ Dota Pro Circuit این فصل شرکت خواهد کرد. این مرحله در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۵ بهمن در شش منطقه‌ی آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، چین، CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع، اروپا و جنوب‌شرقی آسیا برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات  SL ImbaTV Minor Season 3 و ESL One Los Angeles Major را مشخص می‌کند. از آن‌جایی‌که تیم OG قرار است تا در مرحله‌ی مقدماتی این رویدادها شرکت کند، احتمالاً پیش از شروع مسابقات دو بازیکنِ تازه‌ی خود را معرفی خواهد کرد. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده