نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Monster Hunter Riders برای پلتفرم‌های آیفون و اندروید معرفی شد

استودیو کپکام بازی جدید Monster Hunter Riders را برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون به‌صورت رسمی معرفی کرده است.

استودیو کپکام بازی جدیدی را از سری محبوب Monster Hunter برای پلتفرم‌های آیفون و اندروید معرفی کرده است. این خبر طرفداران بازی Monster Hunter Stories روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند را خوشحال می‌کند. بازی Monster Hunter Riders در زمستان سال ۲۰۲۰ در کشور ژاپن به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد. اولین تریلر این بازی را می‌توانید از طریق لینک یوتیوب مشاهده کنید.

داستان این بازی پیرامون «۱۰ شوالیه بزرگ اژدها» جریان دارد که سعی دارند به‌کمک هم دنیا را نجات دهند. ولی منطقه Felgia مورد حمله اژدهاسواران تاریکی قرار می‌گیرد، پس بازیکنان نیاز خواهند داشت تا تیم اژدهاسواران و هیولاهای خود را برای مبارزه آماده کنند. هیولاهای Rathalos ،Glavenus ،Nargacuga ،Zingore در این بازی حضور دارند و بقیه هیولاها نیز ازطریق به‌روزرسانی‌های بعدی به بازی اضافه خواهند شد.

نبردهای این بازی بیشتر روی دستورهای مبارزه‌ای تمرکز دارند، اما به‌نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی خوب طراحی شده است. شما در بازی Monster Hunter Riders باید هیولاها را بزرگ کنید، به ماموریت‌ها بروید و از Flegia محافظت کنید. پیش‌سفارش این بازی هم‌اکنون ازطریق گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم تا اخبار جدیدی از این بازی منتشر شود، علاوه‌بر این، احتمالاً کپکام برای عرضه نسخه غربی این بازی نیز برنامه‌ریزی کرده است و به‌زودی این نسخه را معرفی خواهد کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده