نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶

هوادار بازی Cyberpunk 2077 یک موتورسیکلت را با حال و هوای این بازی طراحی کرده است

یکی از هواداران بازی Cyberpunk 2077 با الگو گرفتن از فضای این بازی، اقدام به‌طراحی یک موتورسیکلت کرده و آن را در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته است.

انتظار کشیدن برای یک بازی بزرگ امری واقعا دشوار است. در این جور مواقع، هواداران سراغ خلق آثار هنری مرتبط با آن بازی می‌روند تا انتظار کشیدن برای اثر مورد نظرشان راحت‌تر شود. این موضوع برای بازی Cyberpunk 2077 هم صادق است. بازی «سایبرپانک 2077»، ساخته‌ی به‌شدت مورد انتظار استودیو لهستانی سی دی پراجکت رد که حالا قرار است با ۵ ماه تاخیر منتشر شود، حتی قبل از بازی ویچر 3 (The Witcher 3: Wild Hunt) مراحل ساخت خود را آغاز کرد و هواداران خود را حدود ۸ سال است که چشم‌انتظار گذاشته است. هواداران بازی مذکور اما طی این سال‌ها با انجام کارهایی همچون کازپلی کردن شخصیت‌های اصلی بازی و خلق طراحی‌های مختلف با محوریت بازی سایبرپانک، ارتباط خود با این اثر را همچنان حفظ کرده‌اند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از هواداران بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با انجام یک طراحی تمیز و جذاب، جامعه‌ی هواداران این بازی را به‌هیجان آورده است. قضیه نیز از این قرار است که هواداران نام‌برده، یک موتور را با حال و هوای این بازی طراحی کرده و تصویر آن را به‌اشتراک گذاشته است. این طرح اما به‌اندازه‌ای دقیق و جذاب کار شده که توجه تمامی گیمرهای فضای مجازی را به‌خود جلب کرده است. نکته‌ی جالب این طرح، نقش بستن نام برند Arch بر روی آن است؛ چرا که شرکت موتورسازی Arch، کمپانی‌ای است که کیانو ریوز آن را بنا کرده و حضور کیانو ریوز در بازی سایبرپانک 2077 در نقش جانی سیلورهند، ارتباط موتور طراحی شده‌ی مورد بحث با این بازی را جذاب‌تر و خاص‌تر کرده است.

Cyberpunk 2077

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. احتمال می‌رود که این بازی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز پورت شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده