نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

دموی قابل بازی Persona 5 Scramble در ماه جاری منتشر خواهد شد

ضمن انتشار اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی Persona 5 Scramble، مشخص شد که در تاریخ ۱۷ بهمن گیمرهای کشور ژاپن می‌توانند دموی قابل بازی این اثر را دریافت و تجربه کنند.

پس از فروش میلیونی بازی Persona 5 و موفقیت فنی بزرگی که این بازی توانست به‌آن دست پیدا کند، کمپانی سگا و استودیو آتلوس، ناشر و سازنده‌ی این بازی، مشغول قدم گذاشتن برای گسترش این اثر و ارائه‌ی تجربیاتی جدید به‌هواداران آن و سایر گیمرها هستند؛ در این راستا، چندی پیش شاهد معرفی ۲ بازی Persona 5 Royal و Persona 5 Scramble بودیم. حالا که به‌تاریخ انتشار نسخه‌های ژاپنی این ۲ بازی نزدیک شده‌ایم، در جریان آخرین اخبار بازی اطلاعاتی جدید از روند گیم‌پلی و زمان انتشار دموی قابل بازی Persona 5 Scramble منتشر شده است.

اطلاعات جدید از گیم‌پلی بازی خاطرنشان می‌کنند که بازی Persona 5 Scramble لوکیشن‌هایی جدید را به بازی «پرسونا 5» می‌آورد و ۲ شهر جدید اوساکا و کیوتو از مکان‌های تازه‌ای هستند که گیمرها در این اثر جدید به سراغ‌شان خواهند رفت. در شهر کیوتو یک کاراکتر جدید با نام آکانه هاسِگاوا (Akane Hasegawa) به گروه Phantom Thieves می‌پیوندد. پدر آکانه یک بازپرس نیروهای پلیس است و فعالیت‌های خود را حول محور Phantom Thieves و شکار آن‌ها برنامه‌ریزی کرده است؛ به‌همین دلیل، آکانه که از هواداران این گروه است، با پدرش به‌مشکل می‌خورد و برای نجات فنتوم تیوز، به‌آن‌ها می‌پیوندد. یکی از لوکیشن‌های اصلی شهر اوساکا، زندانی عظیم خواهد بود که معماری آن حال و هوای علمی‌تخیلی خواهد داشت و یک شخصیت جدید را احتمالا معرفی خواهد کرد. در کنار کیوتو، شهر اوساکا نیز قرار است جولانگاه تازه‌ی فنتوم تیوز باشد و در این شهر، یک سازمان بزرگ IT احتمالا قرار است هدف بعدی قهرمانان داستان بازی باشد. این شرکت Madicce نام دارد و در آن با یک کاراکتر جدید با نام سوفیا/سوفی آشنا می‌شویم؛ سوفیا یک هوش مصنوعی است.

Persona 5 Scramble

زنکیچی هاسگاو از کاراکترهای جدید پرسونا ۵ در Persona 5 Scramble

بازی Persona 5 Scramble دنباله‌ی داستانی مستقیم Persona 5 خواهد بود

علاوه‌بر شخصیت‌هایی که درموردشان صحبت کردیم، یک کاراکتر جدید با نام زنکیچی هاسگاوا (Zenkichi Hasegawa) هم قرار است به‌گروه فنتوم تیوز اضافه شود و به‌نظر می‌رسد که با آکانه هاسگاوا نسبت داشته باشد. این شخصیت جدید در بازی Persona 5 Scramble، با اسم رمز گرگ (Wolf) شناخته خواهد شد و پرسونای ویژه‌ی او بارجان (Barjan) نام دارد. سبک مبارزه‌ی ولف شباهت بسیار زیادی به‌سبک مبارزات دانته در سری دویل می کرای (Devil May Cry) دارد؛ چرا که هم‌زمان می‌توانید ۲ سلاح کمری را حمل و استفاده کند و سپس سراغ مبارزه با شمشیر برود.

ضمن انتشار این اطلاعات از داستان و گیم‌پلی بازی، مشخص شد که گیمرهای ژاپنی می‌توانند در تاریخ ۶ فوریه‌ (۱۷ آبان) دموی قابل بازی Persona 5 Scramble را از فروشگاه‌های آنلاین نینتندو و پلی استیشن در ژاپن دریافت کنند. بازی Persona 5 Scramble در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) در کشور ژاپن منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی غربی این اثر مشخص نیست. این بازی برای عرضه‌ روی دو پلتفرم پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده