// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کپکام احتمالا به‌زودی یک بازی جدید معرفی می‌کند

شایعاتی منتشر شده است که از معرفی یک بازی جدید توسط Capcom در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

شرکت Capcom با انتشار بازی‌های اخیر توانست باری دیگر ثابت کند که یکی از بهترین شرکت‌های بازی‌سازی است. به‌عنوان مثال می‌توان به مجموعه Resident Evil این شرکت اشاره کرد که قرار است در سال جاری میلادی شاهد نسخه‌ی جدیدی از آن باشیم. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، شایعه‌ای منتشر شده است که می‌گوید شرکت Capcom احتمالا در آینده‌ی نزدیک قصد رونمایی از یک بازی جدید و بزرگ را دارد.

کاربری با نام AestheticGamer که پیش‌تر نیز سابقه‌ی لو دادن اخبار و بازی‌های متعددی را داشته است، خبر از معرفی یک بازی جدید توسط کپکام داده است. وی کار خود را با انتشار یک پست در توییتر آغاز کرد که در آن تصویر جنین یک دایناسور دیده می‌شود و بالای آن نوشته شده است که تمام انسان‌ها زمانی دایناسور بوده‌اند! پس از انتشار این پست که می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید، بسیاری از افراد فکر کردند که قرار است شاهد نسخه جدیدی از مجموعه Dino Crisis باشند. اما این کاربر توییتر این موضوع را رد کرد و گفت که بازی بعدی از این مجموعه نخواهد بود.

کپکام

کپکام

وی مدعی شده که این بازی قرار بوده است سال گذشته و در کنار بازی Resident Evil 3 معرفی شود، اما معرفی هر دو بازی به دلیل مسائل مربوط به کنسول پلی استیشن 5 به تعویق افتاده‌اند و قرار است امسال شاهد رونمایی از این بازی نامشخص و مرموز باشیم. می‌توانید تصویر این توییت را نیز در زیر مشاهده کنید:

کپکام

پیش‌تر نیز این شخص ادعاهایی برای معرفی برخی از بازی‌ها داشته است که اکثریت آن‌ها درست بوده‌اند و از این‌رو، می‌توان احتمال حقیقت بودن این خبر را نیز بالا دانست. سوالی که بیش از هر چیزی ذهن مخاطب را مشغول می‌کند این است که آیا قرار است شاهد معرفی یک آی پی کاملا جدید از سوی کپکام باشیم یا بازسازی کامل یک آی پی قدیمی؟ به هر حال و به احتمال زیاد به‌زودی متوجه پاسخ این سوال خواهیم شد.

نظر شما چیست؟ آیا در صورت صحت داشتن این خبر، شاهد یک آی پی کاملا جدید خواهیم بود؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده