نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نینجا برای استریم در پلتفرم میکسر ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار دریافت کرده است

طبق گزارش‌های جدید سایت CNN، نینجا استریمر معروف، طی قراردادی اختصاصی برای استریم کردن در پلتفرم میکسر، مبلغ ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار دریافت کرده است.

مرداد ماه امسال، استریمر معروف تایلر بلوینز ملقب به نینجا، قرارداد اختصاصی را با Mixer امضا کرد تا از پلتفرم توییچ کناره‌گیری کرده و در این پلتفرم جدید استریم کند. قطعاً برای این انتقال پول هنگفتی به نینجا پرداخت شده بود و حالا به گزارش برخی از منابع این مبلغ مشخص شده است.

طبق مقاله‌ای منتشر شده در CNN درباره استریمرهایی که قراردادهای اختصاصی سودآوری را امضا کرده‌اند، قرارداد نینجا ارزشی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار داشته است. این خبر توسط جاستین واردن منتشر شده است، کسی که مدیرعامل بازاریابی و مدیریت استعدادها در شرکت اِیدِر (Ader) بوده و از جزییات این قرارداد نیز خبر دارد.

این قرارداد مدت‌دار بوده و برای چندین سال ادامه دارد و به‌نحوی گران‌قیمت‌ترین قراردادی بوده که یک استریمر به‌صورت اختصاصی امضا کرده است. نینجا به‌قدری محبوبیت دارد که بازی فورتنایت برای قدردانی اسکین اختصاصی را برای او طراحی کرده است. استریم کردن بازی Fortnite نقش به‌سزایی در مشهور شدن نینجا داشته است.

شرکت آمازون در سال ۲۰۱۴، برنامه توییچ را به‌مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. این پلتفرم رقیب اصلی میکسر (که متعلق به مایکروسافت است) محسوب می‌شود. شراود و ایووک نیز دیگر استریمرهایی هستند که طبق قراردادهایی اختصاصی از پلتفرم توییچ به میکسر رفته‌اند.

میکسر تنها یکی‌از پلتفرم‌هایی است که در رقابت با توییچ در حال فعالیت است. سرویس‌های بازی یوتیوب و فیس‌بوک نیز از رقبای عرصه استریم محسوب می‌شوند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده