نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ انتشار بازی Patapon 2 Remastered برای پلی استیشن 4 اعلام شد

کاربران پلی‌استیشن 4 در انتهای هفته‌ی جاری می‌توانند کنترلِ پاتاپون‌های رنگارنگ را در بازی Patapon 2 Remastered به دست بگیرند و مقابلِ هیولاهای ترسناک بایستند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، کاربران کنسول پلی استیشن 4 در تاریخ ۱۰ بهمن (۳۰ ژانویه) می‌توانند به تجربه‌ی بازی Patapon 2 Remastered بپردازند. بازی Patapon Remastered در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و شرکت سونی (Sony) در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۷ از بازسازی بازی Patapon 2 برای کنسول PS4 خبر داد. بازی Patapon 2 ادامه‌دهنده‌ی راه نسخه‌ی اول مجموعه است که مورد تحسین منتقدان و بازیکنان زیادی قرار گرفت.

بازیکنان در بازی Patapon 2 Remastered کنترل گروهی از پاتاپون‌های رنگارنگ را در دست می‌گیرند که پا به سرزمین ناشناخته و جدیدی می‌گذارند و باید با هیولاهای ترسناکی مبارزه کنند. بازیکنان باید وضع پاتاپون‌های خود را بر اساس ضرب‌آهنگ‌ها تعیین کنند و دستور دفاع و حمله را در زمان مناسب صادر کنند تا پیروز شوند. این بازی که تقریباً شامل ۱۰۰ ماموریت گوناگون است، امکان شخصی‌سازی ارتش پاتاپون‌ها را فراهم می‌کند و بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری منابع مختلف آن‌ها را گسترش دهند.

توسعه‌دهندگان با ترکیب اشکال انتزاعی با محیط‌های خوش رنگ و لعاب تصاویری خارق‌العاده خلق کرده‌اند که هوش را از سر بازیکنان می‌پراند. بازی Patapon 2 Remastered سبک محبوبِ اکشن دوبعدی ریتمیک را این‌بار با رزولوشن 4K و 1080p برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد و آن‌ها را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. شما می‌توانید در ادامه تریلری را که برای اعلام تاریخِ انتشار بازی Patapon 2 Remastered برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است، مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده