نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

بلیت فروشی رویداد منتقدان بازی (ویگما) آغاز شد

بلیت‌فروشی رویداد منتقدان بازی‌های ویدیویی ایران (ویگما) آغاز شده است. برای اطلاع از جزییات، با زومجی همراه باشید.

مدتی است اخباری مبنی بر رویداد منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما به‌دست می‌رسد. بنابر جدیدترین اخبار بازی، بلیت‌فروشی رویداد ویگما آغاز شده است. علاقه‌مندان از اکنون می‌توانند سه نوع «بلیت بسیار زود هنگام»، «بلیت زود هنگام» و «بلیت رویداد» را تهیه کنند. خریداران با خرید هرکدام از این سه نوع بلیت، به امکانات یکسانی دست خواهند یافت. تفاوت این سه نوع بلیت، در دو مولفه است. مولفه اول قیمت کمتر «بلیت بسیار زود هنگام» و «بلیت زودهنگام» نسبت به «بلیت رویداد» است و مولفه دوم، ظرفیت محدودتر بلیت‌های «بسیار زود هنگام» و «زودهنگام» است. آغاز بلیت‌فروشی ویگما، تنها خبر تازه منتشر شده از این رویداد نیست. جزییات تازه دیگری نیز از رویداد یک روزه‌ی ویگما در دست هستند. در جریان رویداد ویگما، چند سخنرانی، دو پنل و رویداد اختتامیه‌ای برگزار خواهد شد. خریداران هر نوعی از بلیت، به تمام بخش‌های رویداد از جمله سخنرانی‌ها، پنل‌ها، مراسم اختتامیه، ناهار و پذیرایی‌های میان‌وعده دسترسی خواهند داشت. علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند از صفحه ویگما در ایوند برای این منظور اقدام کنند. برخی از سخنران‌های رویداد ویگما به قرار زیر هستند.

  • «امیرحسین فصیحی» مدیر استودیوی بازی‌سازی فن‌افزار با موضوع «تعامل با ناشر بین‌المللی؛ بایدها و نبایدها»
  • «امین شهیدی» مدیر استودیوی بازی‌سازی بلک کیوب گیمز
  • «سعید صادقی» قائم مقام مدیرعامل و معاون عملیاتی شبکه تپسل
  • «علی فخار» مدیر روابط عمومی هوآوی
  • «پویا ایماندار» مدیر پروژه پلی‌پاد

ویگما - جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی

در جریان رویداد یک روزه‌ی ویگما دو پنل تخصصی نیز برگزار خواهد شد. جزییات این دو پنل اعم از سخنرانان و موضوع به قرار زیر است.

  • «امیر گلخانی» دبیر تحریریه مجله بازی‌نما، «آرش عیاری» سردبیر سایت زومجی، «مانی قاسمی» سردبیر سایت دیجیاتو و «مسعود یوسف‌نژاد» سردبیر و بنیان‌گذار زومیت به «مقایسه مسیر ژورنالیسم آی‌تی و ویدئوگیم در ایران»
  • «سپهر ترابی» بنیان‌گذار و مدیر مسئول مجله‌ی الکترونیکی «بازینامه» در کنار «محمدمهدی بهفرراد» مدیرعامل استودیو بازی‌سازی مدریک و «محمد زهتابی» مدیر استودیو بازی‌سازی پاییزان، و «آرش حکیمی» منتقد و بازی‌ساز با موضوع «راه موفقیت از کلون‌ُسازی می‌گذرد یا نوآوری»

رویداد یک‌روزه‌ی منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما روز ۱۵ اسفند در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در امیرآباد شمالی برگزار خواهد شد. رویداد ویگما با همکاری و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.


منبع ویگما
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده