نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

ادای احترام سازندگان و بازیکنان NBA 2K20 به کوبی برایانت

سازندگان و بازیکنان بازی NBA 2K20 پیرو درگذشت ناگهانی کوبی برایانت، دست به ادای احترام برای این اسطوره‌ی ورزش بسکتبال زدند.

دنیای بسکتبال (چه در واقعیت و چه در نسخه‌ی دیجیتالی خود مبتنی بر بازی NBA 2K20) با از دست دادن یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های خود، روز غم‌انگیزی را سپری کرد. کوبی برایانت، اسطوره دنیای بسکتبال و دختر سیزده‌ ساله‌اش، جایانا برایانت، روز گذشته طی حادثه سقوط هلی‌کوپتر در شهرِ کالاباسِ ایالتِ کالیفرنیا کشته شدند. کوبی برایانت ۴۱ سال داشت. خبر درگذشت برایانت به NBA و فراتر از آن به میلیون‌ها نفری که برای درگذشت چنین ورزشکار کم‌نظیری سوگواری کردند، شوک عظیمی وارد کرد. افراد مختلفی مانند هم‌تیمی‌ها، مربی‌ها، افراد مشهور و طرفدارانی بی‌شمار احترام خود را به برایانت ادا کردند. افرادِ پیر و جوانی که در طول فعالیت حرفه‌ای برایانت تحت تاثیر او قرار گرفته‌اند.

کوبی برایانت

تیم توسعه بازی NBA 2K20 (پرفروش‌ترین بازی ۲۰۱۹) و حتی بازیکنان احساساتی این بازی در فهرست کسانی که به کوبی برایانت ادای احترام کرده‌اند، قرار می‌گیرند. بازیکنانی که برای ادای احترام خود به روشی منحصربه‌فرد دست پیدا کرده‌اند. بازی NBA 2K20 اکنون به‌روزرسانی شده است و زمانی‌که بازیکنان دست به اجرای آن بزنند، با صفحه‌ی ادای احترام به کوبی برایانت مواجه می‌شوند. همچنین این تصویر روی بیلبورد‌های بخش آنلاین My Player این بازی یعنی The Neighborhood نیز دیده می‌شود.

کاربر ItsShake4ndbake در توییتر نوشت:

ادای احترامی بسیار محترم برای کوبی برایانت که حین اجرای بازی NBA 2K20‌ دیده می‌شود.

کوبی برایانت

کاربران بازی نیز در محوطه‌‌ی بخش The Neighborhood با پوشیدن لباس‌های زرد تیم لس‌آنجلس لیکرز دست به راهپیمایی زده‌اند. 

کاربری با نام beeniicole در توییتر نوشت:

دوستم این ویدیو از ادای احترام گیمرها به کوبی برایانت تو بازی NBA 2k رو برام فرستاد.

دانلود از آپارات

کاربر دیگری با نام JordanGotBan توییت و تصویر زیر را منتشر کرد:

همه برای توی اینجاییم کوبی

حمایت بازیکنان از برایانت

کوبی برایانت در فیلادلفیا متولد شد و مستقیما از دبیرستان Lower Merion به لیگ حرفه‌ای NBA راه پیدا کرد. او به مدت بیست‌سال در لیگ حرفه‌ای NBA بازی کرد و در تمام این مدت بازیکن تیم لس‌آنجلس لیکرز بود و در آن‌جا خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ بسکتبال مطرح کرد. مجموعه NBA 2K یکی از طرفداران این اسطوره‌ی تیم لیکرز بوده و این موضوع از کسی پوشیده نبوده است. کوبی برایانت ستاره‌ی روی جلد نسخه 2K10 مجموعه بود. پس از آن، پیرو بازنشستگی او از بسکتبال در فصل ۲۰۱۵-۱۶، مجموعه 2K Sports برای ادای احترام به دوران حرفه‌ایِ شگفت‌انگیز کوبی، تصویر او را روی جلد نسخه Legend Edition بازی NBA 2K17 قرار داد.

حساب رسمی بازی NBA 2K20 در توییتر به قرار زیر نوشت:

آرزوی آرامش برای یک اسطوره. برای همه کارهای درون و بیرون زمین ازت ممنونیم. نبودت به‌شدت حس می‌شه.

کوبی برایانت

بخش MyCareer بازی NBA 2K17 نیز با ویدیویی احساسی با حضور مایکل بی. جردن آغاز می‌شد. جردن در این ویدیو از میراث کوبی می‌گوید، کوبی‌ای که سابقه پنج قهرمانی NBA‌ دارد. این ویدیو مقدمه‌ای است برای بازیکنانی که باید شخصیت خودشان را در بازی بربسازند. از خانواده برایانت اکنون همسر کوبی، یعنی ونسا باقی‌مانده است. کوبی و ونسا صاحب چهار دختر بودند.

کاربری با آیدی TheSurrealAndre ویدیو و متن زیر را منتشر کرده است:

ویدیو آغازین کوبی برایانت در بخش MyCareer بازی NBA 2K17

«ماجرا راجع به رقیب درونی خودته، اگه اون رو شکست بدی، سایر رو هم شکست خواهی داد.»

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده