// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Plague Inc موقتا از دسترس خارج شد

پس از استقبال بسیار بالای بازیکنان از بازی Plague Inc، این بازی به دلیل حجم بسیار بالای بازیکنان هم‌زمان موقتا از دسترس خارج شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتر استودیو Ndemic Creations اعلام کرد که بازی Plague Inc به‌دلیل حضور تمام‌وقت کاربران به‌طور هم‌زمان و تعداد بسیار بالای آنان، موقتا از دسترس خارج شده است. دلیل این استقبال ناگهانی از بازی همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، شیوع ویروس مرگبار کرونا در کشور چین بود که بازیکنان را به یک‌باره به این اثر علاقه‌مند کرد. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های استودیوی سازنده را مطالعه می‌کنید:

فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور چین یک اتفاق نگران‌کننده است و کاربران از ما سوالات متعددی پیرامون این موضوع پرسیده‌اند. بازی Plague Inc هشت سال است که منتشر شده است و هربار که ویروس یا بیماری خطرناکی در دنیا شیوع پیدا می‌کند، بازیکنان به سمت این بازی هجوم می‌آورند؛ به این هدف که با نحوه‌ی پخش شدن و سایر اطلاعات مربوط به ویروس‌ها آشنایی بیشتری پیدا کنند. اگرچه ما این بازی را طوری طراحی کرده‌ایم که واقع‌گرایانه و مطلع‌کننده باشد، اما قطعا کمکی به حل مشکلات دنیای واقعی نمی‌‌کند.

لطفا در نظر داشته باشید که Plague Inc. فقط یک بازی ویدیویی است و نه یک مدل علمی و واقعی. شیوع بیماری کرونا یک مشکل اساسی و جدی است و پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب اطلاعات درست و یادگیری در مورد آن، از نهاد‌های رسمی مسئول استفاده کنید و نه یک بازی مثل Plague Inc.

پیش‌تر و در سال ۲۰۱۷ بود که تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرد. بازی Plague Inc در حال حاضر برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس است و نسخه‌ی پیشرفته‌تر آن یعنی بازی Plague Inc: Evolved برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر شده است. همچنین نسخه‌ی رومیزی این بازی را نیز با نام Plague Inc: The Board Game می‌شناسیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده