نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

روند ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی Doom Eternal کاملا طبق برنامه پیش می‌رود

کارگردان بازی Doom در مصاحبه‌ای گفت روند ساخت نسخه نینتندو سوییچ بازی کاملا رضایت‌بخش است.

در جریان مراسم E3 2018 بود که استودیوی بتسدا به‌صورت رسمی از نسخه جدید مجموعه محبوب Doom تحت عنوان Doom Eternal پرده‌برداری کرد؛ مجموعه‌ای که برای طرفداران آثار شوتر اول شخص همواره یادآور خاطرات قدیمی و فراموش نشدنی نیز است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که پس از گذشت مدت نسبتا زیادی از نمایش بازی، تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که زمان عرضه بازی Doom Eternal به تعویق افتاده است و طرفداران برای تجربه آن باید حدود دو ماه بیشتر منتظر بمانند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مارتي استراتون، کارگردان اثر در تازه‌ترین مصاحبه خود از رضایت کامل از روند پورت کردن بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خبر داد. او همچنین از توانایی‌های استودیوی Panic Button برای پورت‌کردن بازی‌ها روی کنسول سوییچ نیز تمجید کرد و نوید یک تجربه بسیار خوب برای کاربران این کنسول هیبریدی را داد:

اعضای استودیوی Panic Button تسلط زیادی روی پلتفرم نینتندو سوییچ دارند. من فکر می‌کنم تکنولوژی ما فوق‌العاده است و یکی از دلایلی که آنها به این خوبی کار می‌کنند، انعطاف‌پذیری بالای موتور ما است. بعضی مواقع خودم هم از اینکه چگونه این کارها را انجام می‌دهند، تعجب می‌کنم. آنها کاملا به ما کمک کردند و منابعی که داشتند را در اختیار ما قرار نیز دادند؛ چراکه تمام تلاش ما این بود که نسخه سوییچ بازی به بهترین شکل و در زمان مشخص‌شده عرضه شود. روند ساخت این نسخه از بازی بسیار بسیار رضایت بخش است، ولی برای انتشار آن همانند سایر نسخه‌‌ها به کمی زمان بیشتری نیاز است. ما تمام نیازها و خواسته‌های کاربران را می‌دانیم و آنها را در اولویت قرار دادیم. به‌نظر من نسخه سوییچ بازی Doom Eternal فوق‌العاده خواهد بود.

علی‌رغم اینکه هنوز اطلاعات و جزییات دقیقی از زمان انتشار نسخه سوییچ بازی اعلام نشده است، اما استودیوی id software تاکید کرد که فاصله زمانی زیادی بین عرضه نسخه سایر پلتفرم‌ها و سوییچ نخواهد بود. بازی Doom Eternal طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در تاریخ یک فروردین ۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و گوگل استیدیا عرضه شود.

اگر شما هم از طرفداران این مجموعه قدیمی هستید، لطفا نظرات خود درمورد این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده