// یکشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

آپدیت جدید Tekken 7 ویژگی‌های My Replay و Tips را به بازی می‌آورد

دو روز دیگر یک آپدیت جدید برای بازی Tekken 7 منتشر خواهد شد که امکان ذخیره و پخش Replay و همچنین Tips را به این بازی مبارزه ای اضافه خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو قرار است دو روز دیگر مورخ ۲۸ ماه ژانویه (۸ بهمن ماه) یک آپدیت جدید برای بازی Tekken 7 منتشر کند که در آن قابلیت Replay کردن بازی و همچنین بهره‌مندی از Tip یا همان راهنمای مبارزه‌ها برای تمرین کردن به این بازی فایتینگ اضافه خواهد شد. اگرچه این به‌روزرسانی شخصیت جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند، اما برای بالانس‌تر شدن شخصیت‌ها، تغییراتی در برخی از آن‌ها نیز اعمال خواهد کرد.

tekken 7

دو قابلیت نام‌برده به بازیکن این امکان را می‌دهند که فیلم مبارزه‌های خود را مجددا تماشا کند و موقعیت‌هایی را نیز که از دست داده است، در قالب Tip مشاهده کند تا بتواند برای دفعات بعدی از آن‌ها درس بگیرد. پیش‌تر نیز خبر اضافه شدن این دو قابلیت به بازی Tekken 7 اعلام شده بود و حالا تنها دو روز تا رسیدن به آن زمان باقی مانده است. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی، فعلا خبری از تاریخ اضافه شدن شخصیت Fahkumram اعلام نشده است. همچنین از اضافه شدن این بازی به سرویس Xbox Game Pass نیز مطلع شدید.

بازی تکن 7 در حال حاضر برای پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده