// چهار شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

فانکو پاپ های بازی Cyberpunk 2077 در دست ساخت قرار گرفت

شرکت فانکو در جدیدترین سری از اکشن‌ فیگورهای خود، به سراغ شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 رفته است.

به نظر نمی‌رسد که دیگر هیچ شخصیتی در دنیای سرگرمی از دام اکشن فیگورهای Pop کمپانی Funko در امان باشد. این شرکت در آخرین سری از فیگورهای خود که در نمایشگاه اسباب‌بازی لندن از آن‌ها رونمایی کرد، به سراغ شخصیت‌های بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 رفته است.

در حال حاضر، چهار مدل از این فیگورها معرفی شده که شامل کاراکتر زن و مرد شخصیت اصلی بازی یعنی V و هم‌چنین دو مدل از شخصیت Johnny Silverhand خواهد بود. این دو مدل شامل یک فیگور با عینک‌ دودی و سلاح، و مدلی دیگر به حالت نشسته‌ هستند. می‌توان گفت که با اعلام حضور Keanu Reeves در نقش جانی سیلورهند، محبوبیت سایبرپانک 2077 افزایشی ناگهانی داشت؛ پس دور از انتظار نبود که فیگورها Pop این شخصیت در خط تولید قرار بگیرد. البته یک مدل دیگر نیز در وبسایت فانکوپاپ لیست شده که ظاهراً مدل شبرنگ V خواهد بود. در حال حاضر تنها صفحه این مدل در سایت وجود دارد و عکسی از آن به اشتراک گذاشته نشده است.

انتظار می‌رود که این اکشن فیگورها، در تاریخ ۱۶ آوریل مصادف با ۱۸ فروردین عرضه شود. این تاریخ عرضه‌ی اولیه‌ی این بازی بود که البته با تاخیر مواجه شد. شاید دوست‌داران این بازی بتوانند از این عروسک‌ها به عنوان مرهمی بر زخم خود استفاده کنند! هم‌چنین، با توجه به قیمت‌ پاپ‌های قبلی، انتظار می‌رود که این سری نیز ۱۰ پوند قیمت داشته باشند.


    منبع Eurogamer
    اسپویل
    برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
    کاراکتر باقی مانده