نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

آپدیت جدید Path of the Warrior حالت Co-Op را به این بازی اضافه می‌کند

با دریافت جدیدترین آپدیت بازی واقعیت مجازی Path of the Warrior، امکان تجربه‌ی کو-آپ کمپین داستانی بازی فراهم خواهد شد.

بعد از این که در خلال مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۹، بازی Path of the Warrior با سبک قدیمی و beat-em-up خود به طور غیر منتظره‌ای برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس کوئست (Oculus Quest) و آکیولس ریفت (Oculus Rift) منتشر شد، توسعه دهندگان این بازی در استودیوی توییستد پیکسل (Twisted Pixel) وعده‌ی انتشار حالت همکاری چندنفره (co-op) این بازی را در آینده‌ای نزدیک به علاقه‌مندان دادند.

حال توییستد پیکسل به قول خود عمل کرده و امکان تجربه کو-آپ این بازی را در کنار بخش داستانی تک نفره و نوستالژیک آن فراهم کرده است. بر این اساس، بازیکنان می‌توانند با استفاده از هدست‌های آکیولس، در کنار هم به تکمیل مراحل کمپین این بازی بپردازند.

بازی Path of the Warrior از قابلیت‌های کراس پلی و کراس بای (cross-buy) پشتیبانی می‌کند؛ بر این اساس، کاربران هدست‌های کوئست و ریفت می‌توانند به صورت همزمان با هم به تجربه این بازی بپردازند. به همین ترتیب، اگر یک بازیکن اقدام به خرید بازی Path of the Warrior روی هدست آکولوس کوئست خود کند، این بازی به صورت خودکار برای هدست آکیولس ریفت او نیز قابل بازی خواهد بود.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که بر اساس محدودیت‌هایی که در استفاده از یک حساب کاربری هدست‌های آکیولس اعمال شده است، تنها یک دستگاه امکان استفاده‌ی همزمان از یک حساب کاربری را خواهد داشت. به عبارت دیگر، کسانی که هر دو هدست ریفت و کوئست را خریداری کرده‌اند، با وجود فعال بودن قابلیت‌های کراس پلی و کراس بای (خرید بازی روی یک پلتفرم و امکان تجربه آن روی پلتفرم‌های هم‌خانواده)، نمی‌توانند یکی از دستگاه‌های خود را در اختیار دوست یا همراه خود قرار داده و به طور همزمان از یک اکانت استفاده کنند.

بازی Path of the Warrior برای افرادی که به دنبال یک تجربه سرگرم کننده، اکشن و پر سروصدای VR در دنیایی به سبک بازی‌های نوستالژیک Streets of Rage هستند، کاملاً ایده آل خواهد بود. این بازی، هم‌اکنون با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در فروشگاه آکولوس عرضه می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده