نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

بتسدا احتمالا به صورت جدی کار روی بازی The Elder Scrolls 6 را آغاز کرده است

با توجه به آگهی استخدام جدید بتسدا، به‌نظر می‌رسد که این شرکت تقریبا توسعه‌ی بازی Starfield را به اتمام رسانده و کار روی بازی The Elder Scrolls 6 را آغاز کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی و با توجه به آگهی استخدامی جدید، بتسدا احتمالا به صورت جدی کار روی بازی The Elder Scrolls 6 را آغاز کرده است. این موضوع باعث شده است تا طرفداران به این نتیجه برسند که به احتمال زیاد بتسدا کار روی بازی نقش آفرینی فضایی Starfield را تا مراحل زیادی به پیش برده است و اکنون می‌تواند تمرکز خود را روی بازی بزرگ بعدی و مورد انتظار خود بگذارد. 

این آگهی استخدام نخستین بار توسط کاربری در سایت ردیت مشاهده شد. در این آگهی استودیو Bethesda Game به دنبال به خدمت گرفتن چندین برنامه نویس برای مراحل اصلی توسعه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی که برای کنسول‌ها و پی سی منتشر می‌شود، است. همچنین در این آگهی بیان شده که این بازی شامل ویژگی‌های جدیدی در شاخه‌های مختلفی از گیم‌پلی مانند رفتار‌های بازیکن و شخصیت‌ها، مکانیزم‌های مبارزه، رابط کاربری و مواردی دیگر می‌شود.

در کنار این موارد، استودیو نام برده شده در حال استخدام ویرایشگر ویدیو برای ساخت تریلر‌های مختلف از بازی‌های خود است. این مورد به احتمال زیاد بیان می‌کند که مراحل توسعه‌ی بازی Starfield به‌خوبی پیش رفته و اکنون بتسدا آمادگی نمایش بازی به‌صورت عمومی برای طرفداران است و تیم تبلیغاتی در حال کار روی تریلر‌های بازی و نحوه‌ی تبلیغات آن هستند. با کنار هم قرار دادن این موارد کنار همدیگر به سادگی می‌توان به این نتیجه رسید که به‌زودی اخبار جدید از بازی Starfield به گوش خواهد رسید و همچنین روند توسعه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 به‌صورت جدی آغاز شده است که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این دو بازی محسوب می‌شود. 

استودیو سازنده از زمان معرفی این دو بازی در جریان نمایشگاه E3 2018 هیچ اطلاعات دیگری از آن‌ها منتشر نکرده است و از آن‌جایی که به زمان عرضه‌ی دو کنسول نسل جدید یعنی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نزدیک می‌شویم، به‌نظر می‌رسد که به‌زودی اطلاعات تکمیلی از این دو بازی منتشر خواهند شد. بتسدا هم‌اکنون علاوه‌بر بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls 6، به سختی مشغول پشتیبانی از بازی Fallout 76 است و سعی در بهبود این بازی دارد. در کنار این موارد ممکن است پروژه‌های دیگری نیز در این استودیو کلید خورده باشند که تا به این لحظه سازندگان در این مورد سکوت کرده‌اند. 

نظر شما راجع به شروع شدن روند توسعه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 چیست؟ چه مواردی را علاقه دارید تا به این نسخه اضافه شوند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Games radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده