// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

ثبت نام مسابقات ESL One Rio Major بازی CS:GO آغاز شد

نام‌نویسی تیم‌ها در بخش مقدماتی مسابقات ESL One Rio 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive شروع شد.

با پایان ماه ژانویه اولین مرحله مسابقات ESL One Rio 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive کار خود را شروع می‌کند و تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این رویداد بایستی قبل از اتمام این ماه ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

در این دوره از مسابقات شاهد برگزاری چندین مرحله مقدماتی و انتخابی هستیم که در بخش آمریکا تیم‌ها بایستی در دو بخش آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی دسته‌بندی و با یکدیگر رقابت کنند. در منطقه آسیا نیز شاهد تقسیم‌بندی جدیدی هستیم. در مرحله مقدماتی بخش آسیا تیم‌های مناطق اقیانوسیه، چین، آسیای شرقی، آسیای جنوب شرق و خاورمیانه می‌توانند برای راه‌یابی به مرحله انتخابی حضور پیدا کنند. در این بین دو منطقه خاورمیانه و جنوب‌شرق آسیا با اینکه در دو مرحله مقدماتی پیگیری می‌شوند ولی فقط یک سهمیه برای راه‌یابی به مرحله انتخابی دارند. تیم‌هایی که به مرحله انتخابی یا همان Closed Qualifier راه پیدا می‌کنند در صورتی که بین دو تیم برتر منطقه آسیا قرار گیرند جواز حضور در مرحله New Challengers Stage مسابقات ESL One Rio 2020 را دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است که نمایندگان ایران بایستی از بخش مقدماتی خاورمیانه برای شرکت در این دوره از مسابقات اقدام نمایند که در نهایت با تیم‌های مناطق آفریقا و خاورمیانه هم گروه می‌شوند. تیم‌های ایرانی علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک اقدام نمایند. این بخش در دو مرحله پیگیری می‌شود و هر تیم ۲ بار شانس شرکت کردن و رقابت با رقبای منطقه را خواهد داشت که مرحله اول در روز ۱۳ بهمن برگزار می‌شود و مرحله دوم نیز در روز ۱۴ بهمن پیگیری خواهد شد. در ادامه مرحله انتخابی منطقه خاورمیانه از روز ۱۵ اسفند شروع می‌شود و به مدت سه روز به طول می‌انجامد.

Astralis CSGO

تمامی بازی‌های مرحله مقدماتی به میزبانی پلتفرم ESEA پیگیری می‌شوند که فرمت برگزاری تا قبل از مرحله نیمه‌نهایی به صورت تک حذفی و best-of-one خواهد بود. بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال هر بخش به صورت best-of-three پیگیری می‌شوند و تیم‌هایی که بتوانند به مرحله انتخابی راه یابند بایستی با تیم‌های دعوت شده به این مرحله به رقابت بپردازند.

تا این لحظه حضور چهارده تیم در مرحله اصلی مسابقات قطعی شده است. تیم Astralis به عنوان قهرمان مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 و تنها تیمی که تا به امروز در تاریخ بازی کانتر استرایک توانسته است چهار دوره قهرمانی را در مسابقات Major کسب کند، راهی این رویداد می‌شود. در این لیست شاهد حضور تیم‌های مطرح مناطق مختلف جهان هستیم که نام تیم‌های Evil Geniuses ،mousesports ،Team Liquid ،MIBR و FaZe Clan نیز به چشم می‌خورد.

تیم‌های دعوت شده به مرحله اصلی ESL Rio

AstralisVirtus Pro100 ThievesEvil Geniuses
Team LiquidNatus VincereTeam VitalityENCE
CR4ZYG2 EsportsNorthMIBR
FaZe Clanmousesports

مرحله اصلی مسابقات ESL One Rio 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است از ۲۲ اردیبهشت با حضور ۲۴ تیم در مرحله اصلی این رویداد پیگیری شود. مجموع جوایز این رویداد یک میلیون دلار است که نیمی از آن به تیم قهرمان مسابقات تعلق می‌‌گیرد و الباقی آن بین تیم‌های دوم تا شانزدهم تقسیم خواهد شد. این تورنمنت اولین رویداد Major سال ۲۰۲۰ است که برای علاقه‌مندان و بازیکنان بازی کانتر استرایک از اهمیت بالایی برخوردار است.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده