// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

گروه‌ بندی مسابقات DreamHack Leipzig بازی CS:GO مشخص شد

مجموعه DreamHack گروه‌بندی مسابقات DreamHack Open Leipzig 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive را منتشر کرد.

مرحله اصلی مسابقات DreamHack Open Leipzig 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است با حضور هشت تیم پیگیری شود که از بین آن‌ها چهار تیم Renegades، تیم BIG، تیم North و Virtus Pro به‌صورت مستقیم به مرحله اصلی دعوت شده‌اند و تیم‌های Sprout، تیم MAD Lions، تیم Heroic و Cloud9 با شرکت در مراحل مقدماتی و انتخابی جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده‌اند.

مرحله اصلی مسابقات از دو بخش گروهی و حذفی تشکیل شده است که تیم‌ها در مرحله اول در دو گروه چهار تیمی قرار گرفته‌اند. بازی‌های مرحله گروهی مسابقات به‌صورت دو حذفی برگزار می‌شوند که بازی‌های راند اول با فرمت best-of-one و بازی‌های حساس (تعیین کننده) نیز با فرمت best-of-three پیگیری خواهند شد. در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی مسابقات صعود خواهد کرد و در ادامه بایستی کار خود را از مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ادامه دهند. تمامی بازی‌های مرحله حذفی از جمله فینال مسابقات به صورت best-of-three پیگیری می‌شوند.

گروه‌بندی مسابقات DreamHack Anaheim

گروه Aگروه B
BIGMAD Lions
Cloud9Sprout
RenegadesHeroic
Virtus ProNorth

مرحله اصلی مسابقات DreamHack Open Leipzig 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز جمعه، ۲۴ ژانویه مصادف با ۴ بهمن کار خود را شروع می‌کند و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت. شهر لایپزیگ آلمان وظیفه میزبانی از این دوره از مسابقات را بر عهده دارد و مجموع جوایز رویداد نیز ۱۰۰ هزار دلار است. علاقه‌مندان به دیدن مرحله اصلی مسابقات می‌توانند از طریق کانال DreamHackCS به دیدن مراحل مختلف مسابقات بپردازند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده