// شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تیم‌های راه یافته به بخش انتخابی مسابقات DreamHack Anaheim بازی CS:GO مشخص شدند

مجموعه DreamHack لیست هشت تیمی که به‌صورت مستقیم به بخش انتخابی مسابقات Anaheim دعوت شده‌اند را منتشر کرد.

در بین تیم‌های اروپایی شاهد حضور تیم Heroic هستیم که اخیرا توانسته است سهمیه حضور در مرحله اصلی مسابقات DreamHack Open Leipzig 2020 را کسب کند. سه تیم GODSENT،  تیم ForZe و CR4ZY سهمیه‌های بعدی را کسب کرده‌اند که به‌زودی و با مشخص شدن چهار تیم برتر بخش مقدماتی بایستی برای کسب سهمیه مرحله اصلی مسابقات با یکدیگر به رقابت بپردازند. در بخش انتخابی آمریکای شمالی نیز به‌طور کلی هشت تیم به رقابت می‌پردازند که چهار تیم Complexity Gaming، تیم eUnited، تیم Gen.G Esports و Team Singularity به‌صورت مستقیم به این مرحله از مسابقات دعوت شده‌اند.

مرحله انتخابی مسابقات در هر دو منطقه اروپا و آمریکای شمالی قرار است روز یک‌شنبه، ۲۹ دی ماه پیگیری شود. از بین شانزده تیم حاضر در این بخش فقط سه تیم شانس صعود به مرحله اصلی مسابقات را دارند که دو سهمیه به بخش انتخابی میزبان مسابقات (آمریکای شمالی) تعلق می‌گیرد و یک سهمیه هم به تیم‌های اروپایی می‌رسد. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند با مراجعه به کانال DreamHackCS در توییچ از دیدن رقابت‌های مرحله مقدماتی و انتخابی لذت ببرند.

مرحله اصلی مسابقات DreamHack Open Anaheim 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است با مجموع جوایز ۱۰۰ هزار دلار و به میزبانی مرکز همایش آناهایم، کالیفرنیا برگزار شود. این رویداد از روز جمعه ۲۱ فوریه مصادف با ۲ اسفند شروع می‌شود و به مدت سه روز میزبان تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی خواهد بود. لازم به ذکر است که چهار تیم MIBR، تیم ENCE، تیم FURIA Esports و North به‌صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت شده‌اند و تیم Endpoint نیز با قهرمانی در مسابقات ESL Premiership Winter جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده است.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده