// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵

خالق God of War: پلی استیشن 5 در ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

دیوید جفی، خالق بازی‌های God of War و Twisted Metal در توییتی به احتمال معرفی پلی‌استیشن 5 در ماه فوریه اشاره کرد.

مدتی می‌شود که در بین طرفداران شایعاتی مربوط‌ به یک رویداد پلی‌ استیشن 5 که در اوایل سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد، در حال گردش است. تقریباً همانند اتفاقی که برای پلی‌ استیشن 4 افتاد، انتظار می‌رود سونی در آینده‌ای نزدیک از کنسول بعدی خود رونمایی کند.

هم‌اکنون دیوید جفی خالق اولین بازی God of War و Twisted Metal نیز این احتمال را تقویت کرده است. دیوید جفی با انتشار توییتی نشان داد که نسبت معرفی پلی‌استیشن 5 در یک رویداد در فوریه مطمئن است. او در پاسخ به نظر یک کاربر در مورد رقابت آینده میان سونی و مایکروسافت گفت:

کمتر از چهار هفته تا معرفی پلی‌استیشن 5 باقی مانده است. سونی می‌داند که گیمرهای سرسخت حواسشان به هر اطلاعاتی که منتشر می‌شود، است و می‌دانند که با اینکه مایکروسافت در حال حاضر سرتیتر اکثر اخبار است، این اتفاق به محض آمادگی سونی برای معرفی کنسول جدید به‌راحتی تغییر خواهد کرد. من می‌خواهم بگویم که این بدترین راز حفظ شده در صنعت بازی است. همانند زمان معرفی پلی‌استیشن 4، کنسول جدید سونی نیز در ماه فوریه معرفی می‌شود.

David Jaffe

لازم به ذکر است که جفی حتی پس از ترک شرکت سونی برای تأسیس استودیوی خودش در سال ۲۰۰۷، که البته هنوز هم بازی‌های اختصاصی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن توسعه می‌دهد، همیشه ارتباط نزدیکی با این شرکت داشته است. آخرین پروژه‌ی جفی، بازی Drawn to Death بود که برای پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. البته مشخص نیست که آیا جفی واقعا در این مورد اطلاعی دارد یا اینکه او فقط از پیش‌بینی خود به‌طور باورنکردنی‌ای مطمئن است اما در هرصورت ما به هیچ وجه بابت شنیدن اخبار بیشتری در مورد پلی‌استیشن 5 در ماه آینده تعجب نخواهیم کرد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده