// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی های جدید Xbox Game Pass معرفی شدند؛ Children of Morta در دسترس قرار گرفت

کاربران Xbox Game Pass روی کامپیوتر می‌توانند هم‌اکنون Children of Morta را تجربه کنند و به‌زودی A Plague Tale: Innocence و Gris هم به این سرویس اضافه می‌شود.

دیروز مشخص شد که کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان که اشتراک Xbox Game Pass را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بازی Children of Morta را دانلود و تجربه کنند. در ادامه حساب کاربری توییتر با انتشار یک تصویر، سایر بازی‌های سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس روی کامپیوتر را هم معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر که عضو سرویس Xbox Game Pass هستند، می‌توانند دو بازی A Plague Tale: Innocence و Gris را به‌زودی تجربه کنند. متاسفانه تاریخ انتشار این دو بازی برای پی سی مشخص نشده است. در جریان بازی Gris، بازیکنان هدایت دختری را برعهده می‌گیرند که صدای خود را از دست داده است. ازاین‌رو شما وظیفه دارید که صدای او را بازیابی کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب گریس، موسیقی و ساختار پلتفرمر بازی است که حسابی مخاطب را سرگرم می‌کند.

کاربران علاقه‌مند به بازی‌های روگ‌لایک هم می‌توانند یک تجربه عالی با فرزندان مورتا داشته باشند. در‌این‌بازی شما هدایت یکی از اعضای خانواده برگسون را برعهده می‌گیرید که باید نیروهای شیطانی پدید آمده در کوه مورتا را از بین ببرد. در انتها، A Plague Tale: Innocence روایت‌گر داستان خواهر و برادری است که برای زنده‌ماندن و فرار از شرایطی که در آن قرار گرفته‌اند، تلاش می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد این سه بازی چیست؟ آیا آن‌ها را تجربه کرده‌اید؟

Xbox Game Pass


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده