// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سازنده بازی Gylt درباره‌ آینده‌ گوگل استیدیا ابراز امیدواری کرد

سازنده‌ی بازی Gylt بازخوردهای کنونی نسبت به گوگل استیدیا را با روزهای اولیه‌ی استیم مقایسه کرد.

همان‌طور که می‌دانید تقریبا دو ماه از زمان آغاز به کار پلتفرم گوگل استیدیا گذشته است و متاسفانه عرضه‌ی این پلتفرم چندان پرشور و هیجان آغاز نشد. Gylt بازی جالبی است که به‌صورت انحصاری برای پلتفرم استیدیا توسط استودیو تکیلا ورکس ساخته شده است. رائول روبی، مدیرعامل استودیو (Tequila Works) سازنده‌ی بازی‌هایی مانند RiME و Gylt، اخیراً در مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz در مورد وضعیت فعلی روابط استیدیا و استودیو Tequila Works با گوگل صحبت کرده است.

روبی در مقایسه‌ای غیر منتظره وضعیت استیدیا را با استیم از شرکت ولو (Valve) مقایسه می‌کند. او اعتقاد دارد که استیدیا به تدریج رشد می‌کند و نظر بازیکنان را جذب خواهد کرد:

این نظر شخصی من است، اما به نظر من وضعیت کنونی استیدیا مانند روزهای اولیه استیم است؛ از این نظر که مردم از زمان لودینگ بسیار طولانی و سپس متوقف شدن آن و همچنین از اینکه قیمت بازی‌ها دقیقا مشابه بازی‌هایی است که برای کنسول‌ها یا پی‌سی منتشر می‌شود، شکایت می‌کردند. همه چیز بهتر خواهد شد. در حقیقت به نظر من، روزی مردم به عقب نگاه خواهند کرد و تعجب می‌‌کنند که چرا درباره‌ی سرویس‌های استریم بازی‌ها شک داشتند. من به‌طور خاص در مورد استیدیا صحبت نمی‌کنم. من به‌طور کلی در مورد استریم صحبت می‌کنم. 

گوگل استادیا / Google Stadia

با این وجود، او معتقد است که مردم کاملاً حق دارند که محتاط باشند زیرا این یک بازار ثابت نشده است و دستیابی به پتانسیل کامل این پلتفرم هرگز هنگام عرضه‌‌ی آن جز هدف‌هایش نبوده است. او معتقد است که به مرور زمان دیدگاه کلی نسبت به سرویس‌های استریم بهتر خواهد شد و اینکه او چیزهای خوبی برای گفتن درباره زمان کار کردن استودیوی او برای ساخت بازی Gylt با Google دارد:

آن‌ها شریک بسیار خوبی بوده‌اند و من فقط حرف‌های خیلی خوبی برای تیم استیدیا دارم. بیشتر آن‌ها از پلی‌استیشن آمده‌اند پس شاید به همین دلیل با روند کار آشنا هستند و آن‌ها به هیچ وجه چیزی را تحمیل نکردند. درواقع نکته‌ی مورد توجه درباره‌ی گوگل این است که آن‌ها حجم زیادی از داده‌ها را در اختیار دارند و به تجزیه و تحیل آنها می‌پردازند؛ طوری که همه فعالیت‌های گیمر‌ها را در بازی مورد بررسی قرار می‌دهند.

همه نگاه‌ها به پلتفرم جدید گوگل دوخته شده است تا ببینند آیا استیدیا می‌تواند در سال جدید میلادی که چهار کنسول جدید در آن عرضه می‌شود، موفق ظاهر شود یا خیر .استودیو استیدیا تا به الان راجع به برنامه‌های سال ۲۰۲۰ میلادی خود صحبتی نکرده است و به نظر می‌آید که برای شنیدن آن باید بیشتر منتظر بمانیم. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده