نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Teamfight Tactics به‌زودی برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد

آخرین ویدیوی منتشر شده برای به‌روزرسانی بازی Teamfight Tactics از عرضه این بازی روی گوشی‌های هوشمند خبر می‌دهد. همچنین به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی تغییرات زیادی در بازی اعمال خواهد کرد.

بازی Teamfight Tactics به‌سرعت توانست راه خود را در سبک بازی‌های auto-battler پیدا کند و به‌ یکی از بازی‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل شد که باید آن را تجربه کنید. استودیو رایت گیمز (Riot Games) اعلام کرد که این بازی در ماه سپتامبر توانست به مرز ۳۳ میلیون بازیکن ماهانه دست پیدا کند، این عدد اکنون می‌تواند بسیار بزرگ‌تر باشد. در آخرین آپدیت توسعه این بازی، استودیو رایت گیمز اعلام کرد که بازی Teamfight Tactics در اسفند ماه برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون عرضه خواهد شد.

عرضه بازی Teamfight Tactics برای موبایل‌ها، رویکردی بود که این بازی باید آن را انجام می‌داد. رقبای این بازی همچون Dota Underlords ازقبل این‌کار را انجام داده بودند، از طرفی این روش می‌تواند بازیکنان بیشتری را به سمت بازی TFT جذب کند. به‌علاوه، خارج شدن بازی Underlords از حالت دسترسی زودهنگام در بهمن ماه، شرایط برای استودیو رایت گیمز محیا می‌شود تا بازیکنان بتوانند نسخه کامل Teamfight Tactics را نیز روی گوشی‌های همراه خود تجربه کنند.

قطعاً معرفی نسخه پلتفر‌م موبایل بازی Teamfight Tactics، تنها ویژگی جدید این بازی نخواهد بود. از آن‌جایی که هنوز این بازی در حال توسعه است، استودیو رایت گیمز ایده‌های زیادی در ذهن دارد که قصد دارد براساس بازخوردهای بازیکنان آن‌ها را در بازی اعمال کند. تیم توسعه‌دهنده به‌طور مشخص قصد دارد تا با اعمال تغییراتی در بازی، روند تصادفی بازی را کمی کاهش دهد. آن‌ها در این به‌روزرسانی جدید آیتم‌های غیرفعال کننده‌ای همچون Hextech و شیاطین (Demons) را از بازی حذف کرده‌اند تا مطمئن شوند همه بازیکنان فرصت این را دارند تا از قهرمان‌های خود استفاده کنند. به‌علاوه، بسیاری از رویکردهای ضدحمله‌ای را برای قفل نشدن استراتژی مبارزات بازیکنان جایگزین کرده‌اند.

علاوه‌بر این، آن‌ها اعلام کردند که عرضه فصل بعدی نزدیک به ماه اسفند و انتشار نسخه موبایلی این بازی، برنامه‌ریزی شده است. احتمالاً فصل بعدی موضوع و تم علمی‌تخیلی خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند تا آیتم‌ها و قهرمان‌های جدیدی برای این بازی عرضه شود.

بازی Teamfight Tactics در حال‌حاضر برای پلتفرم‌های مک و پی‌سی در دسترس است. استودیو رایت گیمز نیز قصد دارد تا در اواخر اسفند ماه این بازی را برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون منتشر کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده