// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فضای مورد نیاز Zombie Army 4: Dead War روی ایکس باکس وان مشخص شد

با نزدیک شدن به عرضه بازی Zombie Army 4: Dead War، مشخص شده است که این بازی روی ایکس باکس وان به ۲۱.۴۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

بازی Zombie Army 4: Dead War در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهار فوریه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که می‌توانید آن را به‌همراه سه بازیکن دیگر به‌صورت چهارنفره تجربه کنید. بازی‌های کوآپ این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و Zomby Army هم جزو آن دسته از بازی‌هایی است که کوآپ سرگرم کننده‌ای را می‌تواند در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، صفحه Zombie Army 4: Dead War در فروشگاه مایکروسافت، فضای مورد نیاز بازی را مشخص کرده است. کاربران Xbox One برای تجربه‌ی Zombie Army 4: Dead War به ۲۱.۴۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. بااینکه هنوز فضای خالی این بازی روی سایر پلتفرم‌ها مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که روی پی سی و پلی‌استیشن 4 هم شاهد فضای خالی مورد نیاز مشابهی با ایکس‌باکس وان باشیم.

دراین‌میان اشاره کنم که استودیو ربلیون (Rebellion)، سازنده Zombie Army 4: Dead War، نسخه PC را در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار داده است و کاربران باید برای تجربه‌ی بازی، آن را از این فروشگاه تهیه کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد Zombie Army 4: Dead War چیست؟ آیا نسخه‌های پیشین را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده