// دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

طراح محیط ناتی داگ به استودیو نینجا تئوری پیوست

به‌تازگی مشخص شده است که اندرو واتکینز، طراح محیط ناتی‌ داگ، پس از ۹ سال این استودیو را ترک کرده و به استودیو نینجا تئوری پیوسته است.

مایکروسافت پس از خرید استودیوهای مختلف و راه‌اندازی استودیو The Initiative، سعی کرده است با جذب توسعه‌دهنده‌های قدیمی، استودیو خود را قوی‌تر کند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برای سایر استودیوهای خود هم همین برنامه را در دستور کار قرار داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده است که اندرو واتکینز، طراح محیط ناتی داگ، این استودیو را به‌مقصد نینجا تئوری (Ninja Theory) ترک کرده است. وی که به مدت ۹ سال در ناتی‌ داگ فعالیت داشته است، از ماه دسامبر سال گذشته به‌عنوان طراح محیط ارشد استودیو نینجا تئوری، کار خود را شروع کرده است. همچنین این مورد در حساب کاربری لینکدین اندرو واتکینز هم ثبت شده است. با معرفی بازی Senua's Saga: Hellblade II در نمایشگاه The Game Awards 2019، خبر خوبی است که یکی از هنرمندان حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی به نینجا تئوری پیوسته است تا روی این بازی کار کند.

بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینجا تئوری از طریق این بازی چه تجربه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی در مورد جهان Senua's Saga: Hellblade II چیست؟ آیا شاهد یک بازی خطی خواهیم بود یا نینجا تئوری به‌سراغ خلق یک بازی جهان باز یا نیمه باز می‌رود؟


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده