// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اهدای درآمد حاصل از بسته جدید COD: Modern Warfare برای کمک به مهار آتش سوزی استرالیا

استودیو اینفینیتی وارد به‌تازگی اعلام کرده است که تمامی درآمد حاصل از فروش بسته Outbreak بازی COD: Modern Warfare، برای مبارزه با آتش استرالیا اهدا می‌شود.

پس از سانحه آتش سوزی استرالیا، شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی سعی کرده‌اند به روش‌های مختلف کمک‌های خود را برای مقابله با آتش اهدا کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، به‌ترتیب ناشر و سازنده Call of Duty: Modern Warfare، هم به جمع کمک کنندگان این واقعه پیوسته‌اند. 

اکتیویژن و اینفینیتی وارد اعلام کرده‌اند که تمامی درآمد حاصل از فروش بسته Outbreak کالاف دیوتی: مدرن وارفیر، به مقابله و مبارزه با آتش استرالیا اهدا می‌شود. Outbreak مدتی است به فروشگاه مدرن وارفر اضافه شده است و کاربران با پرداخت ۱۸۰۰ کالاف دیوتی پوینت که معادل ۲۰ دلار است، می‌توانند این بسته را خریداری کنند. با خرید بسته Outbreak صاحب یک کاراکتر، بلوپریت برای سلاح تک‌تیرانداز، آویز (چارم) کوالا برای اسلحه و محتویات دیگری را دریافت خواهید کرد.

با شروع اتفاقات داخل استرالیا و از بین رفتن مناطق جنگلی و کشاورزی این کشور، کاربران مدرن وارفر خواهان راه‌اندازی و جمع‌آوری خیریه برای کمک به مهار کردن آتش شدند. حال بسته Outbreak فرصت مناسبی برای کاربرانی است که می‌خواهند کمک کنند. دراین‌میان اشاره کنم که بسته Outbreak تنها تا تاریخ یک بهمن ماه (۳۱ ژانویه) در دسترس است، اما احتمال دارد با قرار گرفتن این بسته برای خیریه، تا بازه زمانی بیشتری در فروشگاه باقی‌بماند.

همچنین هزینه‌ای که قبلا برای خرید این بسته الحاقی پرداخت شده است نیز برای کمک به مقابله با آتش استرالیا اهدا می‌شود. 

Call of Duty: Modern Warfare


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده