// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵

اطلاعات فاش شده Assassin's Creed Ragnarok از حالت کوآپ و تاریخ انتشار بازی خبر می‌دهد

طبق اطلاعات فاش شده توسط یکی از کاربران ردیت، نسخه جدید مجموعه اساسینز کرید با نام Assassin's Creed Ragnarok در ماه فوریه امسال معرفی می‌شود.

مدتی است که شایعاتی از نسخه بعدی Assassin's Creed به‌گوش می‌رسد که این‌بار شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، به‌سراغ اساطیر نورس رفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران ردیت اطلاعاتی را از نسخه بعدی این مجموعه با نام Assassin's Creed Ragnarok فاش کرده است؛ اطلاعاتی که شامل زمان معرفی، عرضه و همچنین وجود حالت کوآپ می‌شود.

به‌نظر می‌رسد بازی Assassin's Creed Ragnarok در تاریخ هشت مهر ماه ۹۹ (۲۹ سپتامبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین پس از عرضه Xbox Series X و پلی استیشن 5 هم در اختیار کاربران نسل بعد هم قرار می‌گیرد. تاریخ انتشار ذکر شده، در روز سه‌شنبه است که معمولا بازی‌های بزرگ در این روز عرضه می‌شوند. البته بازی Assassin's Creed: Odyssey در روز جمعه عرضه شد، اما دسترسی زودهنگام آن از روز سه‌شنبه در اختیار کاربران قرار گرفت.

در ادامه اعلام شده که Assassin's Creed Ragnarok در ماه فوریه و در جریان یک رویداد پلی استیشن معرفی می‌شود. نکته‌ی جالب در مورد اطلاعات فاش شده این است که بازی دارای یک حالت مشارکتی (کوآپ) چهارنفره است که همانند Ghost Recon: Breakpoint، بازیکنان می‌توانند هرزمان که خواستند، به دیگران متصل شوند یا بازی را به‌صورت انفرادی تجربه کنند. همچنین مکانیسم‌های نقش‌آفرینی بازی هم بیش‌ازپیش افزایش یافته است و شاهد کلاس‌های مختلف برای بازیکنان هستیم.

از دیگر اطلاعات فاش شده هم می‌توان به هیدن بلید اشاره کرد که به Assassin's Creed Ragnarok برگشته است. همچنین به‌نظر می‌رسد سیستم پارکور و مخفی‌کاری بازی هم قابلیت ارتقا داشته باشند. این در حالی است که احتمالا Assassin's Creed Ragnarok دارای سیستم اعتبار خواهد بود، اما اطلاعاتی از نحوه کارکرد این سیستم فاش نشده است. کاربران می‌توانند برای مطلع شدن از تمامی اطلاعات فاش شده، به اینجا مراجعه کنند، اما مراقب باشید؛ زیرا بعضی از محتویات حاوی اسپویل است.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا Assassin's Creed Ragnarok در ماه فوریه معرفی می‌شود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده